Beantwoord

Aanhef niet juist

  • 4 July 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

Na meerdere malen gemaild en gebeld te hebben, over de aanhef in zowel de internet/tv/telefoon- als de mobiele correspondentie, blijk ik nog steeds ‘de heer’ te zijn en niet ‘mevrouw’, terwijl mij verzekerd wordt dat dit aangepast is.

Waarom kan dit niet worden aangepast? Ik stoor me hier onderhand verschrikkelijk aan!!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Burhan 5 July 2020, 20:19

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @TeapMeap , is het misschien een idee om even bij de lokale KPN-winkel binnen te gaan, dan kan men het a-la-minute regelen.

 

Badge

Op de facturen zelf ben ik ‘onzijdig’. Het gaat om de aanhef in de mailberichten. Ik vrees dat een lokale KPN-winkel hier geen verandering in kan brengen. Maar bedankt voor het meedenken!

Reputatie 6
Badge +11

Hoi @TeapMeap

Ik snap heel goed dat de verkeerde aanhef je irriteert. Ik zie dat jij je gegevens al hebt ingevuld in je profiel en ik heb daarmee meteen even een kijkje kunnen nemen in mijn systemen. Ik zie dat je hier bijna een maand geleden over gebeld hebt en dat het aangepast is in de systemen. Ik zie dit ook terug, want in alle systemen sta je als ‘mevrouw’ geregistreerd. Het kan daarom zo zijn dat het nog iets meer tijd nodig heeft om verwerkt te worden in alle communicatie die we uitsturen.

Mocht de verkeerde aanhef gebruikt blijven worden na juli, stuur dan gerust een reactie in dit topic met daarin een screenshot van de inhoud van de mail. Je mag persoonlijke gegevens dan weglaten. Zo kan ik goed bekijken waar de mail vandaan komt en hier actie op ondernemen. 
 

Mijn excuses voor het ongemak. Alsnog een fijne avond gewenst!

Badge

Ik ga het in de gaten houden. Bedankt voor de snelle reactie, en fijne avond!

Reageer