Beantwoord

Aanleg KPN glasvezel in mijn wijk naast T-Mobile, weer de straat open dus.

  • 14 May 2022
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Op dit moment is T-Mobile druk bezig om glasvezel aan te leggen in mijn wijk. Dat betekent dat ik als ik mijn voordeur uitstap op moet passen dat ik niet in een greppel stap, dat ik regelmatig om moet rijden omdat de straat open ligt, dat er ook al een keer een gasleiding is geraakt, enz.

Alles bij elkaar overkomelijk , maar ik ben blij dat het nu klaar is.

Tot mijn stomme verbazing hoor ik nu dat KPN begin 2023 dit traject nog een keer over gaat doen. Dus straten opnieuw opbreken, eigen glasvezel kabel naast die van T-Mobile leggen. Kortom het hele circus start van voren af aan.  De waanzin ten top en je reinste kapitaalvernietiging!!!

Ik begrijp niet dat de gemeente Zoetermeer (en blijkbaar meer grmeenten) dit toestaat!!

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 May 2022, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja ... hoe wilt u het anders? KPN en T-mobile zijn gewoon elkaars concurrenten. Die gaan echt niet vriendschappelijk samenwerken hoor. Het is dit of geen glasvezel. 

Hoi @Krijn.hofland . Welkom op het forum.

Ik snap honderd procent wat je bedoelt.  Dit is het forum van KPN de provider. Wij leveren diensten maar hebben feitelijk niks te maken met de fysieke aanleg van glasvezel.

Ik wil niks over een schutting gooien maar wel duidelijk maken dat ik hier totaal geen invloed op heb.  Verder is het een vraag en aanbod kwestie, zoals @Nick83  al aangeeft.Â