Aanpassen Glasvezel pakket duurt erg lang

  • 3 januari 2013
  • 1 reactie
  • 8333 keer bekeken

Op 20 december heb ik mijn KPN glasvezel pakket om laten zetten naar Glasvezel alles in een Standaard.

Ik heb al een glasvezel abonnement, dus het is een kwestie van omzetten.

Tot op heden is er nog steeds niets aangepast en ook de "helpdesk" kan mij niet vertellen wanneer dit wel gaat gebeuren.

Ze geven aan dat er spoed bij staat, maar dat heeft nog niets geholpen.

Ik hoop dat een van de KPN medewerkers via deze weg wel een antwoord kan geven wanneer de spullen geleverd worden en wanneer mijn glasvezelpakket wordt aangepast.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Beste MarcoG,

Kun je mij in een privébericht je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer