Beantwoord

Aanpassen persoonsgegevens bij KPN

  • 1 December 2021
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik ben een transgender persoon die een account is aangegaan via mijn geboortenaam en bijbehorend emailadres. Ik maak nu gebruik van een nieuwe naam en ook een nieuw bijbehorend e-mailadres. Ik heb al mijn gegevens via mijn account aangepast naar mijn nieuwe gegevens.

Echter blijven mijn facturen binnen komen op mijn oude e-mailadres en op mijn oude geslacht/naam. Ondanks dat ik dit dus allang heb omgezet.

Mijn naam is nog niet officieel bij de gemeente gewijzigd, maar ik zag dat een contractoverdracht mogelijk was, maar daar zal waarschijnlijk een vorm van identificatie bij komen, die ik nu nog niet kan aanleveren. Is het mogelijk om mijn gegevens toch aan te laten passen naar mijn nieuwe gegevens?

Zoals je je wellicht kan voorstellen, is het voor mij heel lastig om mijn oude naam en e-mailadres te blijven gebruiken, terwijl ik gewoon vooral mezelf wil zijn. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 December 2021, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Semsterdam! Welkom op het KPN Forum! Door drukte kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren!

Jezelf zijn is het allerbelangrijkste en ook het mooiste! :blush: 
Ik denk en kijk graag met je mee en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens: wil je deze toevoegen in jouw Forum profiel? Graag je (huidige) volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer + jouw geboortedatum? Wil je in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ noteren wat er precies gewijzigd moet worden? Als je hier een seintje geeft in het topic dat je gegevens aangevuld zijn, dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via onze klantenservice opgelost hebt. Anders hoor ik het graag!

Ik was helaas nog niet in de gelegenheid om het door te geven, maar dit heb ik inmiddels gedaan.

Bedankt voor de reminder in ieder geval.

 

Ik heb de gegevens gewijzigd en hoor graag van je terug!

Reputatie 7
Badge +16

:slight_smile: Geen dank! 

Ik heb bij deze het e-mailadres voor je aangepast. De andere door jouw gewenste wijzigingen, kunnen wij uitsluitend verwerken op basis van een legitimatiebewijs. Zodra je dit rond hebt, wil ik je vragen om deze wijziging door te geven via ons formulier contractovername Internet.Â