Beantwoord

Aansluitdatum later dat voorgesteld

  • 29 June 2019
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

Badge
Toch weer besloten terug te gaan naar KPN. Op de site mijn bestelling gedaan. Volgens de website zou de eerst volgende aansluitdatum 08-07-2019 zijn. Een redelijk snelle termijn en de bestelling dus afgerond.
Nu krijg ik de bevestiging en daar staat 31-07-2019 in. Dit is toch wel een misleiding van ruim 20 dagen. Kan KPN hier iets aan doen? Dat het een paar dagen afwijkt van de voorgestelde datum, oké. Maar dit is toch wel heel erg lang!!!
Bijv. de aansluitdatum vervroegen en de website aanpassen zodat er geen valse hoop meer wordt gegeven?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 July 2019, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @bas481 . Welkom op het forum.
Wat een nare verassing! Ik zie dat je hier telefonisch contact over hebt gehad. Waarom die datum plotseling zoveel later is komen te liggen is voor mij ook een raadsel. Dat zien we niet veel. Onze gemiddelde levertijd is voor een dsl verbinding ongeveer drie weken. Voor glasvezel kan het meestal een binnen twee weken. Ik heb in de systemen geprobeerd een oorzaak te vinden maar die vind ik niet. Ik kan helaas met zekerheid melden dat ik die datum niet naar voren kan halen. Ik moet je teleurstellen.
Ik heb wel het verzoek gedaan om op de website realistische termijnen te vermelden zodat je niet op het verkeerde been gezet wordt.
Badge
Beste Erwin,
Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad jammer. Hopelijk wordt het in de toekomst realistischer. Zou het te maken kunnen hebben met de vraag waar @Ward_ mee bezig is? Ik ben ook degene die de vraag heeft uitstaan over de verschillende snelheden in de wijk.
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan er niks mee te maken hebben lijkt mij. Heb je al een ISRA punt in huis?
Badge
Ja dat heb ik, ik had namelijk een abonnement bij KPN. Ben toen ± een half jaar aangesloten geweest via glasvezel(REKAM netwerk) en kom nu weer terug bij KPN.
Reputatie 7
Badge +10
Dan heeft deze vertraging niets te maken met het uitzoeken van een eventuele omlassing. Dit klinkt als een probleem in de capaciteit van monteurs.
Is hier wel een monteur nodig of gevraagd door jou? Zo niet, dan zou ik zeggen @Erwin_ laat de monteur vervallen, dan loopt de order wellicht sneller door?
Daar moest ik ook aan denken maar het is puur de oplevering van het signaal. Ik zie wel dat er op hetzelfde klantnummer is geleverd als voorheen maar dat zou niet uit moeten maken. De lijn was en is vrij. Ik zie ook geen uitval of gekke dingen in onze achterliggende systemen dus dit is wat het is, ben ik bang.
Badge
Heren,

Beide dank voor jullie reacties.
Heb inderdaad geen monteur gevraagd, probeer het eerst zelf.
Ach ik hoop dat er nog iets uit komt. En anders is het een soort overmacht. Wel een vervelende maar dat is vaker in dit soort situaties.
Ik weet bijna zeker dat het op dat laatste uitdraait, Bas. Excuus. Ik had het graag anders gemaakt.