Beantwoord

Aansluitdatum vervroegen

  • 27 June 2019
  • 6 reacties
  • 1337 keer bekeken

Ik heb een nieuw abo afgesloten op mijn nieuwe adres voor 26 augustus. Ik wil de aansluitdatum graag vervroegen naar 15 augustus, maar kreeg via de chat te horen dat het niet meer mogelijk zou zijn om deze naar voren te halen. Ik heb overigens al de apparatuur ontvangen en ik kreeg al bericht dat de verbinding gereed is. Valt daar echt geen mouw aan te passen, nu dit zo ruim van tevoren wordt aangegeven?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 27 June 2019, 13:40

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Misschien werkt het dan al wel. Modem aansluiten en je ziet wel wat er gebeurt.
Dat heb ik ook gevraagd aan de chat, maar die gaven aan dat signaal pas actief zal worden op 26 augustus.
gewoon proberen
als de lampjes groen worden en je hebt internet is het toch goed
Verbinding gereed als het pas per 26 aug. aangesloten zou worden lijkt me nu, 27 juni, wat opportuun. Maar niet geschoten is altijd mis, toch?

I.v.m. planningen is het onmogelijk om datums naar voren te schuiven. Er zijn in vakantietijd ook minder monteurs beschikbaar. Aansluiting vergt vaak 2 monteurs. 1-tje dient in de centrale e.e.a. te verrichten en de ander bij je thuis (indien je een installatiemonteur hebt verzocht).
Een latere datum is veel minder lastig met de planning. Maar dat is hier dus niet van toepassing. 😉
Ik vond het bericht dat de aansluiting gereed was ook snel. Ik heb de sleutel nog niet eens. 🙂

Ik snap dat schuiven lastig is, maar als ik nog een een nieuwe afspraak kan maken voor medio augustus dan moet mijn latere datum toch ook nog naar voren kunnen worden gehaald. Het is geen ramp, maar ik vind het niet zo klantgericht.

Als ik de sleutel heb, dan zal ik eens kijken of het toch werkt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Enprise, bedankt voor je bericht!

Helaas is het, in verband met planning en het gereedmaken van de verbinding, niet mogelijk om de afspraak naar voren te halen. Het alvast aansluiten kan natuurlijk wel! In sommige gevallen staat er namelijk, voordat je abonnement ingaat, al wel signaal op. Dit kan enkele dagen van te voren zijn, of misschien wel eerder. Maar we kunnen niet garanderen dat het voor de aansluitdatum (goed) gaat werken.

Reageer