Beantwoord

Aansluiten duurt veel langer dan aangegeven

  • 20 November 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Heb dezelfde ervaring. Aansluiting kon pas veel later dan beloofd geleverd worden. Twee weken gewacht. Niets gehoord. Een half uur aan de telefoon gehangen. Drie keer doorverbonden. Ik zou maandag of dinsdag teruggebeld worde voor een monteursafspaak. Weer niets gehoord. Nu weer aan het terugbellen: weer doorverbonden en al tien minuten in de wacht. De medewerkers geven zelf toe dat het daar een rommeltje is.

Ik ben nu al drie weken bezig hiermee.
 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 November 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Ronbijkpn, welkom op het forum. Jouw aansluiting verloopt alles behalve soepel zo te zien, dat is niet fijn! Is er ondertussen al wel duidelijkheid over de monteursafspraak of nog niet? Als dat niet het geval is ga ik met je meekijken. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer? Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan weet ik dat ik voor je aan de slag kan.

Reputatie 7

Hoi @Ronbijkpn, ik heb nog geen reactie van je gezien en op jouw profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.