Beantwoord

Aansluiten DVS1200

  • 3 January 2020
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Mijn Experiabox staat achter de tv en is aangesloten op de tv ontvanger hoe sluit ik nu de DVS1200 aan om boven op de tv ontvanger signaal te verkrijgenĀ 

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 January 2020, 15:27

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Klunsje65 , je bedoelt waarschijnlijk dat je tv-decoder direct met een LAN-kabel verbonden is met het modem (Experiabox).

Nu sluit je het eerste deel van de DVS1200 aan op een VRIJ stopcontact en met een LAN-kabel verbind je deze met een vrije LAN-poort op het modem.

Het 2e deel van de DVS1200 sluit je ook aan op een VRIJ stopcontact bij je tv elders in huis en die verbind je ook weer met een LAN-kabel op de tv-decoder aldaar. De TV-decoder verbind je dan weer met een HDMI-kabel op je lokale tv-toestel.

Zie verder de handleiding van de DVS1200.

Succes.

Ā 

Beste Jan

Dank je voor deze duidelijke uitleg

Klunsjje65 šŸ˜‚g het uitproberenĀ 

Beste Jan

Dank je voor deze duidelijke uitleg

Klunsjje65 šŸ˜‚g het uitproberenĀ 


Graag gedaan en laat s.v.p. even weten of het gelukt is.

Voor aanvullende vragen altijd welkom.

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @Klunsje65, houd wel rekening met de basisregels bij het plaatsen van een DVS

  • ā€œdeelā€ geen stopcontact, laat het eventueel naastgelegen stopcontact vrij
  • plaats de DVS niet in een verlengsnoer, een verlengsnoer in de DVS mag wel

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Klunsje65, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je hierboven al aardig op weg geholpen bent met een heldere uitleg! Je kan ook het stappenplan op onze website volgen en uitvoeren, om de DVS1200 aan te sluiten.

Mocht je ergens tegenaan lopen of nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Klunsje65, ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels gelukt is met het aansluiten van jouw DVS adapters?

Reageer