Beantwoord

Aansluiten glasvezel door een werkvoorbereider

  • 9 October 2019
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Sinds augustus zijn wij al bezig om een aansluiting binnenshuis te krijgen. 3 maal een monteur op afspraak gehad die niet kon aansluiten omdat er eerst een werkvoorbereider moet langskomen. Meerdere telefoontjes van ons en meerdere beloftes van KPN om dit te regelen is er tot nu toe niks gebeurt. Vandaag maar weer eens gebeld. Oh ja, Ik zie het wat vervelend maar er is 3weken geleden weer een mail voor u verzonden waarop we nog steeds geen antwoord op hebben gehad. Medewerker kan allen wéér een mail sturen maar kan verder niks. Wie kan ons helpen? Een toezegging dat de werkvoorbereider zou bellen is ook alweer 3 weken geleden. Hoe moeilijk kan het zijn om de juiste monteur te sturen?

Met vriendelijke groet

Lin
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 October 2019, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wij zijn al vanaf juni bezig om glasvezel binnen te krijgen. We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Iedereen schuift de schuld op elkaar af. Wij wonen al vanaf 16 juli op ons nieuwe adres zonder tv en internet. Dit kan toch niet meer tegenwoordig.
Reputatie 7
Badge +24
Aan mensen die met hun handen werken is een groot tekort in Nederland. Zo is dat tegenwoordig.
Reputatie 7
Badge +24
Hi allen, welkom op het forum.

Als provider zijnde kunnen we hier letterlijk niets aan doen, de netwerkbeheerder moet de kabels eerst plaatsen voordat wij kunnen leveren. Ik snap zeker dat dit niet het gewenste antwoord voor jullie is. Ik kan wel kijken of ik een tijdelijke oplossing voor jullie kan bedenken.

Zouden jullie het profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd?