Beantwoord

Aansluiten KPN Hussel niet gebeurd

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben afgelopen week verhuisd en heb voor ik mijn nieuwe woning een KPN hussel pakket genomen. De experia box heb ik ontvangen en op de 23ste zou tussen 14:00 en 20:00 mijn verbinding gereed gemaakt worden, alleen is dit nog steeds niet gebeurd. Ik zou een sms ontvangen als mijn verbinding er was, maar ook deze is nooit gekomen. Ik heb ondertussen contact op met de kanten service en heb een winkel bezocht en heb enige wat ik hieruit heb kunnen bereiken is dat over 2 weken een monteur langs komt, wat dus betekend dat ik nog 2 weken zonder internet zit. Daarom is mijn vraag ook of iemand anders dit ook heeft gehad en hopelijk een oplossing heeft!

 

Groetjes, 

Roger

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 October 2019, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rogervanoers, welkom! Heb jij zelf al geprobeerd om de Experiabox aan te sluiten? Het wordt me uit jouw verhaal niet helemaal duidelijk waarom de boel nog niet werkt namelijk. Voor zover ik hier kan zien, zou het signaal moeten gaan werken als de Experiabox aangesloten wordt. Op het moment dat je dat zelf niet kunt/wilt, is inderdaad helaas de 11e de eerste datum waarop we een monteur voor je kunnen plannen :-(.

Heey @Marcia_! De experia box heb ik zelf aangesloten met de online instructies. Hij geeft zelfs eens Wi-Fi signaal, maar als ik hiermee verbind dan geeft mijn telefoon aan dat de Wi-Fi niet werkt.. Heb ook al geprobeerd de experia box te resetten etc, maar allemaal zonder succes.

Reputatie 7
Badge +30

Hè, wat rot! Dan is er toch iets mis aan onze kant en daar moet inderdaad een monteur voor komen. Ik heb nog even gekeken, maar de 11e is echt de eerst mogelijke datum. Ik kan daar niets anders van maken, ben ik bang. Excuses hiervoor!Â