Beantwoord

Aansluiten op bonded koper/dsl

  • 19 October 2019
  • 7 reacties
  • 446 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb deze week KPN internet aangevraagd. Graag zou ik gebruik willen maken van Bonded Koper/DSL.

Mijn maximale snelheid is 28Mbit/s en met bonded koper 57Mbit/s.

Gezien mijn bestelde pakket en aantal tv kastjes is dit wel gewenst.

Kunnen jullie dit regelen? zodat als ik aangesloten wordt dit meteen goed gaat? Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 November 2019, 14:02

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo@frans300 , volgens mij kun je in MijnKPN een hogere snelheid aanvinken en dan wordt e.e.a. in gang gezet.

Ik lees dat jouw internetbestelling nog in behandeling is en kun je nog geen verhoging aanvragen, dat kan pas als de huidige bestelling afgerond is.

 

Reputatie 7

De laagst mogelijke snelheid (50/5) vereist al bonding dus als fourstack aangeeft dat bonding mogelijk is, dan zou bonding sowieso al gerealiseerd moeten worden.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @frans300 Van harte welkom als nieuwe klant. Ik ben het helemaal met de heren Wjb en Jan-D eens dat je van pairbonding gebruik moet kunnen gaan maken. Het zou in mijn optiek ook meteen geregeld moeten worden als je wordt aangesloten. Ik heb echter het vermoeden dat dit niet gaat gebeuren, als ik alle gegevens bekijk. Het lijkt erop dat je zonder pairbonding zal worden aangesloten. Als dit inderdaad niet gebeurt ga ik er uiteraard achteraan om het alsnog in orde te laten maken. Dan duurt het spijtig genoeg iets langer, maar dan wordt het in elk geval alsnog geregeld. Laat je het weten? 

Bedankt allemaal, dan wachten we het even af.

@Bart_Ik laat jou nog weten of het meteen goed is gegaan of niet.

@Bart_ Hoi Bart, ik ben inmiddels aangesloten zonder pairbonding. Zou je voor mij willen regelen dat ik aangesloten ga worden op pairbonding? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Yes, @frans300 Ik ga dat voor je in orde maken. Ik zie dat ik het nu nog niet voor elkaar krijg, waarschijnlijk omdat je aansluiting echt nét actief is. Ik kom er morgen bij je op terug! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @frans300 Zoals net besproken: we gaan je omzetten naar pairbonding. De afspraak is inmiddels gemaakt en de details staan in dit privébericht. Veel plezier van je snelle verbinding alvast! 

Reageer