Vraag

Aansluiten op buitenring mogelijk?

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 229 keer bekeken

Wie bij KPN weet of kan nakijken of onze postcode/huisnummer aangesloten is op de buitenring
Het vreemde is dat op mijn postcode /huisnummer 12Mb/s het maximu is terwijl in dezelfde postcode huisnummer -2 een snelheid van 100Mb/s kan halen
Het lijkt of er een knik in de leiding zit vanaf mijn huisnummer aangezien alle nummers voor mij 100Mb/s halen en alle nummers na mij slechts 12 Mb/s , soms zit er een bonding in tot max 33 Mb/s

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Wat heel goed kan is dat vanaf jouw huis de kabels naar een andere kabelverdeler lopen welke nog niet actief is omgebouwd naar een actieve straatkast.
En jouw buren zitten op een kabelverdeler aangesloten welke al wel actief is gemaakt.
Dat betekent dat voor jouw buren het DSL signaal uit de straatkast komt, en bij jou nog uit de wijkcentrale.
Als dat het geval is dan is daar niet heel veel aan te veranderen, behalve dan hopen dat KPN NetwerkNL de kabelverdeler waar jij op aangesloten bent ook actief gaat maken.
Als je het nog niet gedaan hebt dan kan je je forumprofiel aanvullen met je adres e.d. zodat de webcare medewerker direct de juist gegevens heeft om één en ander te controleren.

Wil je op de hoogte gehouden worden van werkzaamheden in jouw buurt dan kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL of zelf af en toe fourstack controleren om te kijken of er een upgrade gepland staat.
Bedankt
Adres gedaan
Geen upgrade gepland

Dennis je schreef :
Als dat het geval is dan is daar niet heel veel aan te veranderen, behalve dan hopen dat KPN NetwerkNL de kabelverdeler waar jij op aangesloten bent ook actief gaat maken.

Wie moet ik daarvoor benaderen ?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Verbazing, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt, en ik zie hetzelfde als jij ziet. Ik verwacht niet dat er meer mogelijk is, maar ik ga het voor de zekerheid even voor je navragen 😉 Wie niet waagt, wie niet wint. Ik laat zo snel mogelijk van me horen, maar verwacht dus niet teveel!
Oké hier heb ik ook een vraag over. Ik ontvang ook maar 13Mb. Ervaar hier veel problemen van.
Er Is een monteur geweest die in de netwerk kast heeft gekeken en die zei. Alles Is voorbereid hij moet alleen nog actief worden gemaakt. Helaas staat er nog niks in de planning. En word mij verteld dat dat nog wel 6 maanden tot een jaar of langer kan duren.
Waarom moet dit zo lang duren? 13Mb en daardoor geen WiFi anno 2019 is toch wel erg achterhaald.
Is het veel werk?
Kan ik vergoeding krijgen of tegemoed koming?

Reageer