Beantwoord

Aansluiten op glasvezel in Broek

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Goedemiddag,
Wij wonen aan (...) in Broek
Er komen meer dan 50 nieuwbouw kavels tegen over ons huis die glasvezel van KPN krijgen
Wij hebben alles van KPN en zouden er graag op worden aangesloten. (nu alleen tel lijn)
Groet Domien

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Ward_ 4 September 2019, 17:52

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Kijk even op www.kpnnetwerk.nl. dat is het bedrijf wat over het netwerk gaat. Daar staan ook de juiste contactgegevens.
Ik geeft je voorlopig weinig kans: In Ens (Noordoostpolder) is recent een nieuwbouwwijk (na wat aandrang) op glasvezel aangesloten. De rest van het dorp niet, ook de adressen "aan de andere - reeds bestaande - kant van de weg" niet. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus inderdaad, het beste wat je kunt doen is je abonneren op KPN Netwerk.
Reputatie 7
Badge +10
Als je denkt dat de glasvezel dichtbij genoeg komt te liggen om ook op aangesloten te worden dan kan je altijd een offerte aanvragen bij KPN Netwerk NL. Een gratis aansluiting zal wss niet mogelijk zijn omdat jullie huis niet binnen het nieuwbouwproject valt.

Offerte aanvragen: www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek
Reputatie 7
Badge +20
Dag @broek zuid Ik kan me levendig voorstellen dat je graag wilt worden aangesloten op glasvezel, helemaal als het zo vlakbij wordt aangelegd. Ik kan echter niet anders dan me aansluiten bij het advies dat @Ward_ je al geeft. Hopelijk lukt het via die weg!
Reputatie 7
Badge +24
Het zou misschien wel helpen als je dat samen met je buren doet.... zomaar een idee hoor...

Reageer