Beantwoord

Aansluiten op glasvezel keer op keer uitgesteld

  • 18 March 2023
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Die aansluiting op glasvezel is bij mij nu al 7x uitgesteld en 1 April stopt mijn Provider ermee dus ik dacht ik stap over naar KPN maar dat is de grootste fout van mijn leven geweest ! Daar ik al heel lang zat bij de KPN zit met Internet TV Mobiel en vast bellen en nu KPN TV heb genomen wat ik binnen een week had heb ik zeker 9x gebeld over mijn glasvezel aansluiting die nu al voor de 7e keer is uitgesteld ! Over mijn KPN TV Box maar te zwijgen….nee hoor meneer hij is onderweg en dat is me de laatste 4 weken al zo vaak gezegd ik word er moedeloos van…...

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 March 2023, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Stille, welkom op het forum! Het is me, los van dat je glasvezelaansluiting er nog niet is, niet helemaal duidelijk wat je nu wel en niet hebt. Kun je iets meer vertellen over wat er is gebeurd voorafgaand aan je bericht hier? Vul ook je forumprofiel in met je gegevens. Dan kan ik aan deze kant meekijken.