Na mijn verhuizing in oktober 2019 heeft een monteur van de KPN mijn apparatuur geïnstalleerd en dat erg slordig gedaan. Nu heb ik de KPN benaderd en om een monteur gevraagd. Bij de klantenservice werd een afspraak gemaakt, het zou € 60,= kosten. De monteur van vanmiddag heeft het broddelwerk keurig hersteld. Nu moet ik opeens volgens de nota € 120,= betalen. Dat vind ik onbehoorlijk van de KPN.
Ik was eerst bij de service winkel in de Ferdinand Bolstraat. Daar levert men geen service maar verwijst naar de website of het service telefoonnummer van de KPN. Waarom dan een service winkel, wanneer men daar nauwelijks service mag verlenen ?
Ik ben gisteren na deze vergeefse rit naar huis gegaan en heb telefonisch een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Vanmorgen kreeg ik even na 8 uur een berichtje om me te herinneren aan de afspraak. Volkomen overbodig en ook uitermate onbeleefd van toon. Men tutoyeert mij ongevraagd. De KPN is mijn vriendje niet, maar ik ben een klant van 78 jaar en ik spreek zelf mensen, jong en oud, met wie ik een zakelijke relatie heb aan met de beleefdheidsvorm: U. Het zou u sieren wanneer u zich wat wellevender zou opstellen ten opzichte van uw klanten, die vast niet allemaal jonger dan 16 jaar zijn..
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel