Vraag

Aansluiting glasvezel Gouda

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 360 keer bekeken

Momenteel word ik gebombardeerd met folders en aanbiedingen van glasvezelbedrijven. Al een paar jaar geleden heeft Stichting Rekam hier op de laan alle huizen van een glasvezelaansluiting voorzien. Maar daar heb ik tot op heden nog geen gebruik van gemaakt. Het wachten was op KPN. Nu krijg ik bericht van Stichting Rekam met de waarschuwing dat de Delta/CAIW aanbiedingen uitdraaien op een tweede aansluiting in mijn huis. Stichting Rekam meldt dat zij samen met Glas en Draad nu campagnes voeren in de omstreken van Gouda, met als doel om gezamelijk met KPN heel Gouda en omstreken zo effectief en efficient mogelijk te voorzien van glasvezel. Wanneer krijgen wij van KPN hierover bericht?

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ik begrijp het verhaal niet helemaal? Als je bedoelt dat KPN en CAIW samen zouden optrekken: Dat lijkt me totale onzin.
Wel heeft KPN Netwerk bekend gemaakt de komende drie jaar heel Gouda te willen verglazen. Zoals Reggefiber voorheen deed in Nederland.
CAIW houdt zich volgens mij alleen bezig met de buitengebieden.
Ik heb juist gezegd dat DELTA/CAIW samen optrekken gezien, de pakketten die de beide firma's bij ons in de bus hebben gegooid. Een paar geleden heb ik, na de gemaakte glasvezelaansluiting in mijn woning, aan KPN gevraagd over het mogelijk zou zijn om via de REKAM aansluiting het KPN Compleet product te kunnen krijgen. Op dat moment was dat niet mogelijk en was Gouda voorlopig niet aan de beurt voor glasvezel. Daarom viel het mij nu op dat REKAM het heeft over samenwerking met KPN en ik daar via KPN niets over heb vernomen.

Reageer