Beantwoord

Aansluiting internet

  • 29 June 2020
  • 10 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb op 15 mei contact gehad met 

Kpn om een verhuizing naar een andere gemeente door te geven. Ik heb toen een nieuw abonnement voor internet en voor telefonie afgesloten voor het nieuwe adres.

Daarbij is doorgegeven dat de verhuizing op 26 Mei plaats zou vinden. De medewerker gaf aan dat de aansluiting op 16 Juni klaar zou zijn en ik vanaf dat moment internet, tv en telefoon zou hebben.

Het is inmiddels 29 Juni en er zijn 3 afspraken gemaakt en deze zijn alledrie afgezegd omdat de aansluiting niet gereed gemeld is bij het netwerk. Ik heb een mail van Kpn netwerk dat het wel gereed is en een Crm nummer. Inmiddels heb ik een tiental telefoontjes gepleegd met de provider en kpn netwerk. Ik hoor continu dat de schuld bij de ander ligt. Vandaag wederom contact met weer dezelfde uitleg. Niemand van Kpn neemt de moeite om dit op te lossen. Ik betaal 91 euro voor een soort van noodpakket wat men aangeeft als gratis. We kunnen niet normaal tv kijken. Internet via een Huawei kastje wat zeer beperkt is. Een studerende zoon die afhankelijk is van het internet door de corona maatregelen die spelen. Ik vind het zeer teleurstellend van Kpn met een zeer slechte service. De woningen naast mij hebben de aansluitingen later aangevraagd en hebben wel alle aansluitingen. 

Kom op Kpn zorg wat beter voor trouwe klanten.

icon

Beste antwoord door Jvdberg01 10 July 2020, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Jvdberg01, welkom op het forum! Vervelend dat het opleveren van je verhuizing zo lang duurt. In het algemeen gesproken, KPN NetwerktNL is de netwerkbeheerder. Zij zijn een los bedrijf naast KPN de provider (waar je nu op het forum bent). Dat betekent dat als KPN NetwerkNL nog dingen moet doen, wij moeten afwachten tot dit gedaan is en we daarvan de afmelding binnen krijgen. Contact tussen onze back office levering en KPN NetwerkNL is er zeker, en navraag kan ook gedaan worden. Maar de mate van invloed is vaak beperkt. 

Dat gezegd hebbende, ik kijk graag voor je wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Vul daarvoor alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Sowieso hoef je niet voor je abonnement te betalen voor de periode dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Dit crediteren we nadat je verhuizing afgerond is. Dan weten we precies hoe lang je zonder hebt gezeten en kunnen we dat in één keer doen.

Goedemorgen,

Bedankt voor de reactie.

Mijn forum profiel heb ik ingevuld.

Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen.

 

Bedankt voor de moeite.

 

Mvg A.J.W van den Berg.

 

Leuk zon flyer. Lekker zuur.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je,  @Jvdberg01. Ik heb hier naar gekeken en helaas moet ik je hetzelfde vertellen als al eerder tegen je gezegd is. KPN NetwerkNL moet bij jou het glasvezelkastje afmaken, en dat vervolgens bij ons gereedmelden. Pas dan kunnen wij de installatiemonteur plannen en zorgen dat het signaal actief wordt. We hebben hiervoor al berichten gestuurd naar KPN NetwerkNL, maar het oppakken van dit geheel is hun verantwoordelijkheid. Het is heel zuur, dat ben ik zeker met je eens. Vooral ook gezien ze bij de buren het wel al afgemaakt hebben. Maar wij kunnen op dit moment niets anders dan afwachten. Zodra wij de gereedmelding binnenkrijgen neemt de back office levering contact met je op voor de rest. Zodra je dan diensten op je nieuwe adres, laat het me hier weten. Dan zorg ik persoonlijk voor de correctie van de abonnementskosten voor de tussenliggende periode. Laat het ook weten als je (weer) door de data van het noodpakket heen dreigt te gaan. Dan kan ik dit opnieuw voor je laten ophogen.

Vandaag een afspraak met een monteur en voor de 4e keer niet op komen dagen. Het is echt schandalig hoe er om gegaan wordt met klanten van Kpn. Dít is te triest voor woorden. 

Wedetom een vrije dag naar de knoppen. Zo ga je niet om met klanten. Nee je moet maar wachten en gewoon je rekening betalen.

Vooral niet zeuren. Nou die tijd is voorbij.

ik ga een klacht indienen bij de consumentenbond.

 

Een teleurgestelde en ontevreden klant.

Reputatie 7
Badge +30

Och, wat naar, Jvdberg :( Ik wou echt dat ik hier wat aan kon doen, maar dit ligt bij KPN NetwerkNL. Dat is een apart bedrijf van KPN de internetprovider (dat zijn wij). Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met KPN NetwerkNL zelf. Want het is duidelijk dat hier dingen niet netjes verlopen.

 

Verder blijft natuurlijk gelden wat ik eerder al zei. Zodra je bent aangesloten op het nieuwe adres vergoed ik de abonnementskosten van de tussenliggende periode. Je hoeft immers geen abonnementskosten te betalen als je niet daadwerkelijk gebruik kunt maken van je abonnement. Ik heb alleen niet de mogelijkheid om de facturatie tijdelijk stop te zetten. Vandaar dat je wel gewoon facturen blijft krijgen. 

Goedenavond,

Vandaag waren er in de straat een aantal werknemers bezig van KPN Netwerk.

Deze heb ik aangesproken en uitgelegd wat er aan de hand was. Een van de werknemers heeft gebeld met Kpn netwerk en heeft de situatie uitgelegd. Vervolgens was alles in orde en heeft deze meneer een NT Module geplaatst. Ik heb hierna alles aangesloten en heb dus nu ineens internet, telefoon en tv.

Zo snel kan het dus gaan en is het ineens opgelost.

Kun jij dan voor mij de abonnementskosten die ik heb betaald over de periode 26 Mei t/m 09 Juli terugbetalen dan is dat ook opgelost.

Verder weet ik niet of er nog een monteur moet komen om te kijken of alles in orde is maar dat hoor ik dan wel.

Fijne avond Jan van den Berg.

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn dat je nu diensten hebt, @Jvdberg01! Ik zie hier dat de boel nu ook netjes helemaal op afgerond is gesprongen. Dus je abonnement is nu weer geheel functioneel. Ik heb een notitie gemaakt voor de back office zodat zij ook weten wat er gebeurd is en dat zij niets meer hoeven doen. Dan is het inderdaad tijd voor de creditering.  Ik heb de periode afgerond naar anderhalve maand, dat rekent makkelijker. Het bedrag wordt op je volgende factuur, van begin augustus, in mindering gebracht.

 

Goedemiddag Erik,

Ja het is inderdaad fijn en nu toch opgelost.

Bedankt voor de creditering van de afgelopen maanden.

 

Fijne dag. Jan van den Berg.