Vraag

Aansluiting Internet en TV

• 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste KPN,

Nadat wij (mijn vriendin en ik) gisteren te horen hebben gekregen dat wij officieel ons huis hebben gehad hebben wij ervoor gekozen om direct een KPN Pakket te bestellen, zodat wij vrijwel direct aan de slag kunnen met ons werk en onze studie.
Wij hebben direct KPN opgebeld om het abonnement te bestellen zodat het abonnement zo snel mogelijk in zou gaan. De eerste paar stappen van het bestellen ging goed totdat wij te horen kregen dat het abonnement pas in kon gaan vanaf woensdag 27(!) september. Toen wij aangaven dat we allebei die dag niet in de gelegenheid zijn om de monteur te ontvangen en dat dinsdag 26 september beter uit zou komen, kregen wij te horen dat we maar een dag eerder hadden moeten bestellen. Vervolgens hebben wij de afspraak op 28 september laten zetten, maar ik vind het toch wel ongelofelijk dat je jaren klant bent bij KPN en dat je zo behandeld wordt. Tevens vinden wij het belachelijk dat we maar liefst 12(!) dagen lang geen televisie en internet hebben, waarbij internet nog het belangrijkst is in verband met de studie en het thuiswerken van mijn vriendin.

Ik hoop dat hier toch nog wat aan gedaan kan worden KPN.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Dylan

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Een verhuizing of nieuwe aansluiting duurt administratief minstens 3 weken. Als je dat slechts 1 week voor je verhuizing regelt (bv. omdat dat niet eerder kan met huurwoning ofzo) dan zit je inderdaad 2 weken zonder aansluiting; daar is echt niks aan te veranderen.

M.b.t. internet zou je je smartphone tijdelijk als wifi-accesspoint kunnen gebruiken. De meeste smartphones kunnen dat. Let dan wel op de bundel. Je zou ook een van de nieuwe buren even vriendelijk kunnen aankijken.
De procedure kan helaas niet verkort worden.
Reputatie 3
Goh, 2 weken zonder televisie; doe het, vrijwillig, al zo'n 3 jaar zonder TV, bevalt me prima, je leeft rustiger!
(doe ook niet aan social media!)

Moest ff plagen hoor, sukses met jullie verhuizing en de div. aansluitingen!
Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum Dylan_B, jammer dat het in deze situatie is.
Op het moment dat er een verbinding word aangevraagd zijn er een aantal stappen die doorlopen moeten worden. Dat kan niemand bespoedigen 😞 Wij moeten in dit soort gevallen ook wachten op derden in de keten voor het volledig gereed maken van de infrastructuur. De telefoon als Wifi hotspot gebruiken is een goede tip van @peterG maar let dan wel goed op je internet bundel deze gaat er dan een stuk sneller doorheen.

Reageer