Beantwoord

Aansluiting is moeizaam verlopen en er zijn kosten in rekening gebracht die niet afgesproken waren

  • 30 June 2022
  • 13 reacties
  • 178 keer bekeken

hier bij wil ik iedereen op attenderen dat kpn grote oplichters zijn en je laten betalen.

voor wat de monteur gratis aanbied. 

ook laten ze je zo een maand zitten met een nood oplossing vanwege zooitje daarzo. 

niet goed gepatchede aansluiting en  kabels verkeerd om in de centralen.

waar je dan 30 dagen achter aan moet rennen.  anders was het okt/nov

en ook nog eens gezegd word door de monteur u heeft een kabel breuk.

 

en 3 maanden niet leveren van glasvezel aansluiting.

terwijl het allang is op geleverd door VAN GELDEREN + KPN Netwerk. kast je naar de muur.

2 niet everaren monteurs. + gratis wifi aanbieden. en vervolgens 79 euro in rekening brengen.

Terwijl de wifi versterkers all gratis waren bij de aansluiten van het glasvezel pakket.

en vast houden je hebt getekend.   ja voor de reparatie. maar ik hebt nooit toe gestemd voor de wifi versterkers te betalen. en is gratis aangeboden.

 

  • bewind voering.  dus die kosten mogen nooit zomaar gemaakt worden all teken ik hiervoor want er moet eerst toestemming gevraagd worden die ik nooit hebt gehad.
icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 July 2022, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

TV, Internet & Bellen Abonnement Periode 10 jul t/m 09 aug Hussel Internet 50 Mbit/s 43,73 Periode 10 jul t/m 08 aug Actiekorting eerste 6 maanden -8,45 35,28 Gratis producten KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - 0,00

Overzicht TV, Internet & Bellen Abonnement Periode 10 jun t/m 09 jul Hussel Internet 100 Mbit/s 47,50 Actiekorting eerste 6 maanden -10,00 Periode 03 jun t/m 09 jun Hussel Internet 100 Mbit/s 10,73 Hussel Internet 50 Mbit/s -9,87 Actiekorting eerste 6 maanden -2,26 36,09 Eenmalig Extra kosten monteur zoals bezoek, meerwerk en materiaal 79,00 79,00 Gratis producten Abonnement Periode 10 jun t/m 09 jul KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - Glasvezel Upgrade - Periode 03 jun t/m 09 jun Glasvezel Upgrade - Glasvezel Upgrade - Periode 19 mei t/m 09 jun Glasvezel Upgrade - 0,00 Totaal incl. btw 115,09

 

het staat er duidelijk en toch 79 euro in rekening brengen

 

gratis is gratis

 

Gratis producten Abonnement Periode 10 jun t/m 09 jul KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) 

Vul u profiel in en een medewerker kan daardoor meekijken en zien waarom er wel kosten in rekening zijn gebracht. Wanneer er een fout is gemaakt, zullen zij dit echt wel vergoeden.

blijkbaar niet. net nog jullie aan de telephoon gehad

Waarom krijgt u kosten? Wat vertellen zij u dan? Uit u verhaal lees ik kabelbreuk en materialen... tja het ligt eraan waardoor die storing is onstaan. Door de gebruiker zelf, door kpn of welke reden dan ook.

de storing is onstaan door niet gepatched aansluiting van het kastje van de modem. + kabels verkeerd in de centralen aangesloten.  en daar wacht je dan 30 dagen op.   en de monteur zij u heeft een kabel breuk ken niks voor u doen.   kpn netwerk moet dit op pakken

de montuer. daarvoor die alles aan sloot. heeft de wifi versterkers gratis aangeboden.  want ik kreeg ze ook nog van mijn oude aansluiting en nooit ontvangen.

 

 

Blad 2 van 2 Factuurdatum 10 juli 2021 Factuurkenmerk 11190529032 KPN B.V., Wilhelminakade 123, 3072 AP, Rotterdam, KvK nummer 27124701, NL009292056B01 Overzicht TV, Internet & Bellen Abonnement Periode 10 jul t/m 09 aug Hussel Internet 50 Mbit/s 43,73 Periode 10 jul t/m 08 aug Actiekorting eerste 6 maanden -8,45 35,28 Gratis producten KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - 0,00 Totaal incl. btw 35,28

Nogmaals de vraag, waarom heeft u dan kosten? Wat is het meerwerk?

er is geen meer werk geweest.

 

1st montuer heeft kast je aan gesloten. en gratis 2 wifi versterkers aangeboden. punt 1 kreeg ze nog van mijn eerste aansluiten. oude hussel aansluiting wat 50= maar 30 haalbaar was

 

2de montuer heeft een meeting gedaan. kon het niet oplossen meneer u heeft een kabel breuk. ken niks voor u doen. een nood pakket.   kijrg geen lampje bij de centralen met zon pen in het kastje.

 

3de monetuer van kpn netwerk zelf. die ik zelf moest in schakelen omdat ie toevalig bij de buren glasvel aansluiten vond het all raar.  en heeft die vrijdag.  het kastje moeten patchen. en hoop gedoe bij de centralen. heeft 3 en half uur geduurd dat ik eindleijk een singaal had van de centrale naar mijn huis.

Reputatie 7
Badge +18

het staat er duidelijk en toch 79 euro in rekening brengen

 

gratis is gratis

 

Gratis producten Abonnement Periode 10 jun t/m 09 jul KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) 

 

Dat gratis product is KPN Veilig, dat mag je gratis op 2 apparaten (zoals PC, Mac, mobiel) installeren en heeft niets te maken met de WiFi versterkers.

 

bewind voering.  dus die kosten mogen nooit zomaar gemaakt worden all teken ik hiervoor want er moet eerst toestemming gevraagd worden die ik nooit hebt gehad.

 

Dat klopt niet, het is geen contract waarbij je elke maand aan kosten vast zit dus je blijft zelf verantwoordelijk voor dit soort kleinere uitgaven, anders zou elke kassamedewerker ook iedere keer met jouw bewindvoerder moeten bellen voor toestemming voordat jij mag afrekenen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KPN zijn oplichters! Dat klinkt als een moeilijke oplevering en ik snap dat je er niet vrolijk van wordt als er dan nog meer kosten achter vandaan komen. Als de monteur klaar is dan geeft hij of zij je de monteursbon die je moet ondertekenen. Als er apparatuur gekocht is dan staat deze op de bon vermeld en de bon krijg je later ook per mail verstuurd. Mocht je de apparatuur niet meer willen, dan kun je deze binnen 14 dagen na aankoop retourneren via de KPN winkel. Dan krijg je het geld weer terug. Ze staan niet gratis op je factuur en kunnen gekocht worden ondanks bewindvoering, om de reden die GeSp al noemde:

het staat er duidelijk en toch 79 euro in rekening brengen

 

gratis is gratis

 

Gratis producten Abonnement Periode 10 jun t/m 09 jul KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) 

 

Dat gratis product is KPN Veilig, dat mag je gratis op 2 apparaten (zoals PC, Mac, mobiel) installeren en heeft niets te maken met de WiFi versterkers.

 

bewind voering.  dus die kosten mogen nooit zomaar gemaakt worden all teken ik hiervoor want er moet eerst toestemming gevraagd worden die ik nooit hebt gehad.

 

Dat klopt niet, het is geen contract waarbij je elke maand aan kosten vast zit dus je blijft zelf verantwoordelijk voor dit soort kleinere uitgaven, anders zou elke kassamedewerker ook iedere keer met jouw bewindvoerder moeten bellen voor toestemming voordat jij mag afrekenen.

 

 

Reputatie 6
Badge +5

onder bewind : er mogen gewoon contracten/aankopen worden gedaan 

 

wil je echt dat als je iets ondertekent dat niet geldig is zal je onder curatele moeten dit is een van de zwaarste beschermingsmaatregels maar bij dit ben je handelingsonbekwaam en is je handtekening niet rechtsgeldig