Beantwoord

aansluiting kpn vertraagd?

  • 17 June 2019
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb twee weken geleden kpn internet en tv afgesloten, om er nog een schepje er bovenop te doen ook maar kpn compleet van gemaakt (+mobtelefoon) allemaal leuk en aardig.

Levertijd 15 tot 18 juni. Prima, ik zou 15 juni verhuizen dus paar daagjes zonder kan, wil ik het 1 en ander vast voorbereiden voor morgen (op doos staat 18 juni en een beetje tv kijken op coax kabel ( meestal heb je dan nog npo 123) en dan 1 dagje zonder, prima.

Bel ik vandaag met de vraag hoe het met de bestelling is en waarom alles nog op rood staat bij mij in de kamer, komt mevrouw (aardige jongedame) met het antwoord dat er 27 juni pas geleverd wordt door een monteur, WHAAAT? ik kan dus nu 2 weken bijna niet internetten, geen tv, geen coax (want dat @#$! ding doet ook niks) terwijl toch alle aanwijzingen waren dat ik max 1 dag zonder zou zitten. Dus daarom mijn vraag, hoe kan kpn dit doen ?, alles ligt klaar modem kabels alles, this alleen het oversluiten van.

En ohja voor ik het vergeet, de datum van 27 juni ben ik voor gebeld. De vraag was: controle van de aansluiting, ik zeg prima ben er wel. Maar meneer vergat denk ik te zeggen dat daardoor wel mijn internet en tv 2 weken later komt.

Dan nog niet te spreken over het kpn compleet pakket van kpn, geen idee of mijn "gratis" fox zender erbij zit

Graag reactie van kpn en hopelijk: een oplossing, ook al is het maar een dongel waar ik ieder geval op kan internetten om een normale mail/forum mee te typen.
icon

Beste antwoord door Joran 19 June 2019, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Gerben, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Niet leuk, zo'n vertraging. Graag kijk ik voor je hoe dit komt, en of we daar iets aan kunnen doen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Wat Compleet betreft, je zenderpakket daarvan staat niet op de bevestiging van je vaste diensten. Het zenderpakket dat je hebt gekozen wordt toegevoegd aan je abonnement zodra je diensten geleverd zijn.
Beste,

Heb aanvullingen gedaan op het profiel, niet alles, ivm werk.

Gerben
Reputatie 7
Badge +28
Het probleem lijkt ontstaan doordat de oorspronkelijke aanvraag op glasvezel is gedaan. We leveren altijd op de best mogelijke techniek die aanwezig is op een adres. Tijdens het leveren werd ontdekt dat de glasvezel al in gebruik was, waarop we contact hebben opgenomen met de contractant. Die gaf aan dat de verbinding via glas niet opgezegd kon worden. Daarop is een nieuwe aanvraag is ingediend en leveren we over pairbonding. Hiervoor is een monteursafspraak nodig die op 27-6 gaat plaatsvinden. Ik heb niet de mogelijkheid een dongel op te sturen. Het duurt dus helaas nog een week voor de verbinding in dienst is.