Hoi,
deze week ben ik verhuisd en heb ik geprobeerd mijn modem aan te sluiten in het nieuwe huis. Lang verhaal kort: ik heb de afgelopen drie dagen in totaal vier uur met de klantenservice gebeld en ben drie keer naar een kpn winkel gegaan en heb nog steeds geen internet. Monteur kan pas over negen (!!) dagen komen. Morgen moeten mijn vriendin en ik aan het werk vanuit thuis en in deze omstandigheden is dat onmogelijk. Kpn heeft mij een tijdelijke ophoging van internetbundel gegeven, maar hotspot werkt erg slecht. Om die reden heb ik een bevriende elektricien gecontacteerd en ben nu op het volgende punt: mijn internet moet worden aangesloten met een Y-kabel en ik heb mijn experia v10a ingeruild voor een v10. Nu krijg ik een groen lampje voor power en wireless en een rood lampje voor services. Online krijg ik de melding dat ik op een monteur moet wachten, maar dit is dus echy niet mogelijk. Ik moet zsm internet hebben en ben ten einde raad. Graag zsm reactie van KPN en een oplossing