Beantwoord

Aansluiting nieuwbouw kan niet worden gerealiseerd

  • 15 November 2019
  • 7 reacties
  • 316 keer bekeken

Hallo Ben nu bijna een maand verder na het eerste gesprek met kpn dat ik ben verhuist.

De Kabel aansluiting van glasvezel en ziggo en kpn komen bij mij in huis binnen,

maar kpn kan mij niet aansluiten of verhuizen omdat ze  de  postcode niet herkennen van   de nieuwbouw.Betaal dus wel maar krijg niets.Moet maar wachten totdat ik terug gebeld ga worden.

postcode 2132LT De buren hebben gewoon tv en internet van andere waarom duurt het zolang bij Kpn.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 November 2019, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

"De buren hebben gewoon tv en internet van andere"

Van een andere provider dus? Welke is dat dan? Is KPN überhaupt wel beschikbaar op uw aansluiting?

Ziggo,en glasvezel bedrijven .Kpn kan mij niets over vertellen wanneer ze kunnen aansluiten.moet maar wachten op antwoord vertelde de klanten service

Reputatie 7
Badge +30

Beste @sindy, welkom! Ik zie dat je telefonisch contact met ons hebt gehad en dat je verwezen bent naar KPN Netwerk NL. Zij regelen de aansluitingen van KPN. Zijn zij ook de partij die aangegeven hebben dat ze geen informatie hebben? Dan ben ik bang dat ik ook weinig voor je kan betekenen. Konden wij op jouw nieuwe adres geen bestelling plaatsen? Wil je je nieuw adres onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel zetten? Dan kijk ik graag met je mee. 

Beste @Marcia_ Marcia,Staat bij persoonlijke opmerkingen

Reputatie 7
Badge +30

Top. Ik zie dat we jouw woning op glasvezel aan gaan sluiten, maar dat dit nog niet gereed is. Betekent inderdaad dat de bal nog bij KPN Netwerk NL ligt. Advies is dus echt om nog even met hen contact op te nemen. 

Duurt wel heel lang allemaal,kpn netwerk afspraak  zouden langskomen 2 weken geleden maar nog steeds

niets weer wachten.kpn zelf weet ook niets.Ondertussen geen internet alleen tijdelijk box voor tv de vaste zenders maar wel volle mep betalen. 

Reputatie 7
Badge +30

Naar wat ik heb begrepen, hebben ze het behoorlijk druk :-(. Niettemin moeten ze natuurlijk gewoon komen als ze dat zeggen. Ik zou vooral contact op blijven nemen, zodat je in ieder geval duidelijkheid hebt. Als het nog drie weken duurt, kan ik me voorstellen dat je er niet blij mee bent, maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.