Beantwoord

Aansluiting op netwerk

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Al sinds begin september bezig met aansluiting op het KPN netwerk. Bij bestellen van nieuw pakket was op de site te zien dat glasvezel op dit adres mogelijk was voor dezelfde prijs. Nadat we de bestelling hebben geplaatst, blijkt echter dat er niks bekend is over de aansluitingen die op dit adres beschikbaar zijn. Bij KPN Netwerk is aangegeven dat de glasvezel aansluiting al doorgetrokken is naar ons appartement, maar nog steeds kan er niet meer informatie gegeven worden. In de tussentijd werkt de verbinding nog altijd niet. Wanneer er contact opgenomen wordt met KPN of KPN Netwerk wordt er beloofd dat er terug gebeld wordt, maar hoor nog niets.

Ik vind het erg vreemd dat het bij KPN niet bekend in wat voor netwerk er beschikbaar is op een adres, en dat als andere bewoners in het complex wel gewoon een aansluiting hebben, dit zo moeilijk is om voor KPN ook te realiseren.
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 October 2019, 12:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Evy_maas, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat lastig dat het zo moeilijk blijkt om een pakket bij KPN aan te vragen.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Soms is het inderdaad bij ons niet bekend wat er precies ligt, tot er een abonnement aangevraagd wordt. Dit proces duurt dan helaas wat langer, we moeten namelijk wel het een en ander nagaan. Maar de belofte om te bellen daar moeten we ons wel aan houden, hiervoor in ieder geval mijn excuses.

Ik kijk graag voor je na hoe het ervoor staat en of ik meer informatie voor je kan loskrijgen. Zou je hiervoor je gegevens in je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en evt. klantnummer indien je die ontvangen hebt?

Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik aan de slag!
Reputatie 7
Badge +21

@Evy_maas ik zie dat je jouw profiel hebt aangevuld. Dit heb ik over het hoofd gezien omdat ik geen berichtje heb ontvangen hierover!

Het laatste bericht is dat de verbinding verwacht wordt op 8 november, eerder kan het helaas niet. Was dit je al bekend? Verder heb ik het lopende ticket een update gegeven en gevraagd of ze contact opnemen met jou hierover.

Reageer