Beantwoord

Aansluiting vernield door vorige bewoner

  • 17 March 2020
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een paar weken geleden kpn internet en tv besteld en de website gaf aan dat dit gewoon beschikbaar was op mijn adres. Toen ik een week daarna de sleutels van de woningstichting kreeg liet de opzichter mij zien dat de vorige bewoners de aansluiting voor kpn eraf hebben gesloopt. Kan een monteur dit maken? Ik heb een foto toegevoegd van de aansluiting (als het inderdaad deze aansluiting is). 

 

Alvast bedankt :)

Selina

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2020, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ja hoor, als je een monteur besteld hebt kan die dat wel voor je in orde maken. Die is wel erger gewend.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @SelinaH, welkom! De monteur kan dit zeker in orde maken! Alleen is het, in verband met Corona, nog even de vraag wanneer deze komt. Het kan dus zijn dat je hier langer op moet wachten dan je van ons gewend bent :-(.

Reputatie 7
Badge +24

Hier is niets kapot. Alleen het kapje is weg. En 2 schroefjes zie ik. Nou, dat is ook niet zo spannend. 

Bedankt voor de antwoorden :) Kan ik zo'n kapje eventueel ook zelf bij de bouwmarkt kopen? Ik heb een aantal zien hangen maar heb er totaal geen verstand van :p 

Maar werkt het al ?  :-)

Kapje zal je in bouwmarkt niet vinden, er staat geen gevaarlijke spanning op, een dekseltje van een verpakking oid er op maken dan maar, het schroefje in het midden zal een m3 (m4) zijn, die heb je vast nog wel in de rommeldoos zitten (?)

In de betere kringloopwinkel zou je nog een kans maken op zo’n kastje, maar dat zal nu even (?/!) niet gaan.

Uiteindelijk handiger om een heel ander kastje er op te zetten, maar als het werkt, dan mooi zo laten.