Aansluiting werkt, perfecte service door KPN

• 4 februari 2014
  • 1 reactie
  • 2648 keer bekeken

Reputatie 1
Ik weet dat er nogal eens geklaagd wordt over de service van KPN, maar ik wil hier eens een pluim weggeven.

Op de 30e januari is mijn modem omgezet door Reggefiber, waarbij het patchen niet goed is gegaan (kennelijk was mijn patch "spontaan" weer teruggezet naar OBN).

Direct de volgende dag had ik van KPN een Digitenne pakket gekregen om het weekend door te komen. Maandag kon de KPN monteur ons niet bereiken vanwege een communicatiestoring, maar dinsdag werd dit na een telefoontje direct opgelost.

Monteur kwam dezelfde dag langs, stuurde direct Reggefiber langs (2 uurtjes later), en de patch is hersteld.

Grote pluim voor KPN , Reggefiber zou er eens over moeten denken om zijn telefonische helpdesk te sluiten (aangezien die alleen is ingesteld om aan te geven dat de provider KPN de enige is die hiervan gebruik mag maken).

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo MennovanEck,

Welkom op het forum!

Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de service die we je geboden hebben. Als iets niet loopt zoals het hoort, proberen we er altijd het beste van te maken. In dit geval is gebleken dat we in goede samenwerking met jou en met Reggefiber het probleem snel hebben kunnen oplossen.

Als je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van contractant stuurt, kan ik doorgeven dat je tevreden bent en meteen kijken of we het Digitenne-pakket weer kunnen ophalen (Als dat nog niet gebeurd is tenminste).

Met vriendelijke groet,

Marco

Reageer