Beantwoord

aansluitingspunt internet aanwezig maar huisnr toevoeging onbekend

  • 28 March 2021
  • 8 reacties
  • 150 keer bekeken

Badge

Hoi,

 

In onze meterkast lijkt een punt aanwezig te zijn om internet aan te kunnen sluiten(zie bijlage). Echter is alleen het adres van onze buren (huisnr zonder toevoeging) bekend. Voor onze toevoeging (A) wordt aangegeven dat er geen punt aanwezig is. Mijn vraag is dus ook of dit punt inderdaad voor een internetaansluiting is en zo ja of dit punt geregistreerd kan worden of dit op een andere manier kan worden opgelost?

 

Bij voorbaat dank,

Chiel

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 March 2021, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @chieldej . Welkom op het forum.

Wat een frappante situatie. Ik heb op jouw postcode + huisnummer gezocht. Ik vind wel een adres met de toevoeging ‘BIS’ .  Kan het zijn dat dát jouw adres is? Of is er naast jouw buurman nog een 109 in de straat?

Badge

Hoi Erwin,

Bedankt voor je reactie!

109 Bis is een buurman die boven ons woont, die hebben een eigen aansluiting, verder zijn er geen  andere 109's in de straat dan onze 109, 109A en 109 Bis. Ik vind het ook een erg bijzondere situatie… Enig idee hoe dit nog opgelost kan worden? 

Het vermoeden is dat er in de administratie iets niet klopt en daarom heb ik een speciaal team gemaild. Zodra ik antwoord heb, laat ik jou dat weten.

Heb je momenteel wel andere diensten op dat adres? Zo ja, mag ik vragen welke?

Badge

Bedankt!

Ik heb geen tv, internet of vaste telefoon hier. 

Ik wacht het antwoord af.

@chieldej Er is op de achtergrond een mailwisseling gaande tussen verschillende afdelingen maar helaas nog geen oplossing. Ik blijf je op de hoogte houden.

@chieldej Heb jij hier zelf nog iets over gehoord? 

Badge

Hey @Erwin_ 

 

Ik heb nog met niemand contact gehad..

Mijn collega's hebben geen actieve aansluiting gevonden. Ik vrees dat je aan een haalbaarheidsonderzoek vastzit.

Dat kan via deze site: https://www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek-aanvraag/#adres

Vermeldt in ieder geval dat er bij jou blijkbaar al wel een fysieke aansluiting zit. Garanties kan ik helaas niet geven maar dit is nu het proberen waard.