Vraag

aansluitkosten vergoeden

  • 17 February 2021
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi, ik heb eerder contact gehad over de problemen die ik heb ervaren rondom de aansluiting. Schappelijk zou zijn volgens de verschillendeĀ KPN medewerkers dat ik gecompenseerd zou worden en we dit later zouden oppakken. Helaas zijn er wel aansluitkosten in rekening gebracht. Een medewerker liet mij telefonisch weten dat ikĀ de kostenĀ retour kon krijgen. Nu kreeg ik de instructie om hiervoornaar een specifieke website te gaan en een verzoek in te dienen. Ik weet alleen niet meer welke website dat was. Zou iemand instructies kunnen sturen mbt het terugvragen van deze kosten.Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Kun je precies uitleggen wat er "verkeerd" is gegaan met het aansluitenĀ 

Als je het niet erg vind ga ik dat niet nog eens doen na zo'n 5Ā telefoontjes met KPN. Zeker omdat ik al weetĀ dat ik het schriftelijk nog eens moet uitleggen via die website.

Als je het niet erg vind ga ik dat niet nog eens doen na zo'n 5Ā telefoontjes met KPN. Zeker omdat ik al weetĀ dat ik het schriftelijk nog eens moet uitleggen via die website.

Ik vindt het persoonlijk niet erg, echter als je op dit forum iets post is het voor de helpers en voor de moderator van KPN moeilijk in te schatten wat er precies aan de hand is.

Wat je wel kunt doen is je forum profiel aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer in het prive gedeelte wat alleen jij en Kpn is in te zien , zodra je topic aan de beurt is en vanwege de drukte kan dit oplopen naar minstens 5 werkdagen

Snap ik. Ik zoek alleen het juiste kanaal hier om mijn verhaal te doen.Ā 

Reputatie 7
Badge +8

Dit is een goede plek maar de moderators zullen wel moeten weten wat er speelt anders kunnen ze weinig doen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mirte Bunte, wat jammer dat je gelijk aan het begin al zo veel problemen hebt gehadĀ :slight_frown:

Zou je mij toch verder toe willen lichten wat er precies aan de hand is geweest? De website waar mijn collega het over heeft herken ik niet direct, enige dat ik kan bedenken is ons online klachtenformulier en ik hoop dat ik je zelf verder kan helpen zodat het indienen van een klacht helemaal niet noodzakelijk isĀ :slight_smile:

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Mirte BunteĀ en hoop dat dit inhoudt dat je het inmiddels via een andere weg op hebt gelostĀ :slight_smile: