Beantwoord

Aansprakelijk stellen, omdat je na heel veel bellen pas na een maand pas internet is hersteld?

  • 20 December 2019
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Begin november 2019 is de storing van het internet gemeld. Na een maand is dit pas opgelost. Heel veel voortdurend tegenstrijdige berichten en meer als 30 minuten in de wacht en aan de telefoon is normaal. 

Hoe aansprakelijk stellen als je na 8 uur telefonisch contact pas na een maand weer zakelijk internet hebben. Nog niet gesproken over alle aanverwante werkzaamheden en de afspraken die hiervoor zijn verzet. Diverse monteurs op locatie geweest, maar de ene wijst naar de ander. Uiteindelijk heeft de laatste monteur het opgelost. Het personeel is samen met de ICT omgeving uitgeweken naar een andere locatie. Naast de tijd en frustratie zijn er ook veel kosten door het team gemaakt. Er zijn meerdere klachten ingediend, maar de klacht van 27 november 2019 is nog steeds niet beantwoord.

icon

Beste antwoord door RBxx 20 December 2019, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @A.Teleur 

Met personeel en een ICT afdeling verwacht ik dat je geen consumenten aansluiting hebt, maar een zakelijk contract. Dit is het consumenten forum en de KPN moderatoren hier hebben geen inzage in “zakelijk”. Het is beter om even te bellen met de zakelijke afdeling op nummer 0800 0403 of op het zakelijke forum deze vraag te stellen. Dat forum kun je hier vinden.

Bedankt voor je bericht. Kan de motivatie om te bellen niet meer vinden! Weet je of er een zakelijk forum is? Op schriftelijke klachten wordt niet gereageerd. Op toezeggingen terugbellen heeft 2 keer van de heel veel keer plaatsgevonden. Op emails wordt alleen in het kader van verkoop gereageerd. Mondelinge klachten wordt niet serieus mee omgegaan (ondanks de tekst uit het protecol “Ik zal het nu wel goed voor u oppakken, daar kunt u op vertrouwen” etc.).

Reputatie 7
Badge +21

Zoals ik hierboven al zei: Dat forum kun je hier vinden. (← klik op “hier”)

Succes / sterkte !!

Reputatie 7
Badge +17

Goedenavond en welkom op het forum! Ik zie dat @RBxx je inmiddels naar het zakelijke kanaal heeft verwezen, top! Ik hoop dat je daar snel antwoord hebt en wens je ook veel succes. :slight_smile:

Reageer