Beantwoord

Aantal dagen geen diensten gehad

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Onlangs heb ik bijna een week zonder telefoon, internet en TV gezeten. Aanvankelijk was de gedachte dat het aan het glasvezelmodem lag. Na 5 dagen (en inmiddels 3 uur met de helpdesk aan de telefoon te hebben gehangen) kwam de monteur langs. Die waren verbaast dat ik zo lang had moeten wachten en stelden hee snel vast dat het niet aan het glasvezelmodem lag, maar aan de schakelkast in de wijk. Iemand van KPN had daar kennelijk de draden verwisseld! Was dus zo opgelost. Nu nog wachten op compensatie van KPN. Ik (dan wel mijn vrouw) zijn al meer dan 20 jaar klant! Ik verwacht dan ook op korte termijn een reactie van KPN over compensatie en anders wordt het overstappen naar ZIGGO!

 

Admin: eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 July 2020, 23:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Heeft u het formulier voor compensatie al ingevuld?? Ik denk van niet. Dat kunt u hier doen https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Olivier M , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan inderdaad via bovenstaande website je vergoeding aanvragen, indien deze bij ons gemeld. Maar bij zo'n oorzaak ga ik daar wel vanuit! Mocht dat niet lukken, dan kunnen wij hem nog handmatig voor je aanvragen. In dat geval ontvang ik graag enkele gegevens, namelijk je naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakjes in jouw Forum profiel. Geef je even een seintje wanneer ik je hier nog bij kan helpen?

Hoi Susan, 

 

online aanvragen lukt niet. Data kan ik niet selecteren omdat het te lang geleden is wellicht. Daarom graag je hulp. Ik heb online data aangevuld. Hoor graag of dit afdoende is of niet.

 

groet,

 

olivier

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Olivier M, ik neem het even over van Susan. Ik stuur je een privébericht!