Zelf wilde ik voor hetzelfde bedrag mijn internet snelheid 100/10 verhogen naar 100/100 van KPN, met de eerste 3 maanden korting. Omdat ik niet alles had aangevinkt bleef de bevestiging van KPN uit, en terecht had het niet goed gedaan. Hier kwam ik achter toen ik met de klantenservice belde, dus opnieuw enkele dingen aangevinkt en het was geregeld dacht ik, maar nee ik moest van de klantenservice ook een nieuw gebruikersnaam ( die van de experia box v10 met bijbehorende wachtwoord) voor de wifi invullen anders werkte het niet.
Heb de aanbeveling opgevolgd en toen begon de ellende, kon nergens maar dan ook nergens meer in om wijzigen aan te brengen voor de wifi, denk hierbij aan camera, i robot en luchtreiniger er deed niets meer, ook de stroomadapters 3 stuks werkte niet meer alleen maar rood, deze opnieuw geprobeerd te koppelen maar niets werkte, het was maandagmorgen dus maar weer gebeld met de klantenservice of ze alles weer terug konden zetten naar het oude gebruikersnaam met wachtwoord, en ja toen werkte het meeste weer behalve de stroomadapters. Was het een beetje beu omdat na 2 uur bezig te zijn geweest opnieuw naar de klantenservice belde, ik liet duidelijk merken dat ik boos was, maar ik moest me gedragen anders zou hij de verbinding verbreken, ook al zij ik dat ik al uren met problemen zat. We hebben het gesprek toch voorgezet en men vertelde mij dat ik nieuwe adapters moet aanschaffen, ze waren sneller en het probleem zou dan opgelost zijn. Dus ik naar de KPN winkel en 3 nieuwe DVS 1200 (€115,-) aangeschaft, eenmaal thuis geprobeerd de nieuwe adapters te koppelen, maar dit ging in totaal 4 uren duren, verschillende instructies geprobeerd maar niets werkte, de medewerker stelde voor dat ik door een monteur terug gebeld zou worden. Ik dacht laat ik de oude adapters eens proberen en ja hoor deze kon ik aan elkaar koppelen, heb er 1 bij de V10 experia box zitten, 1 bij de computer op de eerste verdieping 1 op in de slaapkamer voor de tv. Ik dacht dat alles werkte maar na een poosje gingen ook hier de lampjes rood branden. Toen ik contact had met de monteur duurde het bijna 2 uur voor ik de nieuwe DVS 1200 gekoppeld had, en de computer en tv deden het weer. Echter gisteren was de lamp van de DVS1200 bij de experia V10 rood, en de computer en tv werkte weer niet. Gebeld met de klantenservice en weer bijna 1 uur bezig geweest om deze te koppelen, moest de adapters aansluiten op de experia V10 box, de computer en tv, iedere keer trap op en trap af (goed voor de conditie) om te kijken of de lampjes wit branden, uiteindelijk is het gelukt. Op maandag morgen had ik geen verbinding met de tv toen ik deze aanzette begon het lampje rood te branden, dus geen verbinding met de experia box. Heb nu zelf iets anders geprobeerd, heb een ander stopcontact in de meterkast gebruikt voor de DVS 1200 welke in verbinding staat met V10, op deze groep is alleen de wasmachine aangesloten, want zo werd mij iedere keer verteld dat er storing in de stroomvoorziening zat en dit de oorzaak zou zijn van het wegvallen van de DVS 1200
Welke stroomstoring konden ze me niet zeggen maar er zou monteur eventueel wel naar kunnen kijken en meten, tegen kostprijs voor de monteur, ik vroeg of dan de problemen opgelost waren kon de medewerker niet garanderen, maar kreeg wel 50% korting voor de monteurs kosten, maar als ik niet zeker ben dat het probleem dan opgelost zou zijn heb ik dit (nog) niet gedaan.
Nu ben ik benieuwd of ik geen of minder probleem met stroomstoring heb.
Ben benieuwd of er meer personen last hebben gehad of hebben met deze DVS1200 en welke oplossing er eventueel zijn.
Â
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door NHendriks
Bekijk origineel