Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelAanvraag Wijzigen experiabox
Ons experiabox V8 modem wordt al een dagje ouder en vertoont steeds meer kuren. Ik vroeg mij af of het mogelijk is deze om te ruilen voor een nieuwere versie (V10a) en wat ik hiervoor moet doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Ronald1972226
Wat je hiervoor moet doen is als je dat nog niet gedaan hebt, vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zetten Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Wat je hiervoor moet doen is als je dat nog niet gedaan hebt, vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zetten Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hoi Ronald, welkom op het forum! Kun je me wat meer vertellen over wat voor kuren je Experia Box vertoont? Dan gaan we daar samen naar kijken. Mocht blijken dat jouw Experia Box defect is, dan zullen we deze omruilen voor een nieuw exemplaar.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.