Beantwoord

Aanvraag Wijzigen experiabox

  • 26 May 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Ons experiabox V8 modem wordt al een dagje ouder en vertoont steeds meer kuren. Ik vroeg mij af of het mogelijk is deze om te ruilen voor een nieuwere versie (V10a) en wat ik hiervoor moet doen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 June 2019, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Ronald1972226
Wat je hiervoor moet doen is als je dat nog niet gedaan hebt, vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zetten Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Ronald, welkom op het forum! Kun je me wat meer vertellen over wat voor kuren je Experia Box vertoont? Dan gaan we daar samen naar kijken. Mocht blijken dat jouw Experia Box defect is, dan zullen we deze omruilen voor een nieuw exemplaar.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Ronald. Ik ga ervan uit dat je Experia Box dan (weer) in orde is. Zo niet, reageer alsnog.