ik wilde mij vandaag aanmelden voor KPN glasvezel maar het loopt niet helemaal op rolletjes. Ik heb ongeveer 2 weken terug gebeld met KPN NetwerkNL om mijn rijtjeshuis nieuwbouwwoning aan te melden. Er ligt wel een kabel in de meterkast maar nog geen wit kastje. Dit is doorgegeven en ik, volgens KPN NetwerkNL, moet ik nu wachten op de uitvoerder voor verdere planning. Het vervelend is nu dat ik geen abonnement kan aanvragen bij KPN omdat de aansluiting er niet is. Het vreemde is dat mijn buurman in dezelfde situatie zit maar die al wel KPN heeft afgesloten enige tijd geleden. Hij heeft al digitenne en een noodpakket gekregen terwijl hij ook geen aansluiting heeft. Daarnaast kreeg ik vanmorgen bericht dat donderdag een monteur zijn glasvezel aansluiting komt installeren, dus het lijkt mij handig dat mijn aansluiting dan ook wordt gerealiseerd. Echter blijkt bij KPN NetwerkNL op beide adressen geen informatie te zijn over de monteur donderdag en is er nog geen planning bekend. Heel vreemd allemaal. KPN houd vol dat donderdag een monteur zijn glasvezel aansluiting komt installeren.
mijn vraag; ik wil graag een abonnement afsluiten en een planning van de aansluiting horen. Het zou fijn zijn dat de monteur donderdag ook mijn aansluiting komt monteren, lijkt mij tevens efficiënter.
nog meer bijzonder is dat via de website van KPN alle adressen van ons rijtje glasvezel kunnen aanvragen behalve op het adres van mijn buurman en ik..
hoe te werk te gaan?
vriendelijke groet,
Joey
edit; de aansluiting in de wijk werkt, aangezien de buurman op de hoek al gebruik maakt van zijn glasvezel aansluiting bij KPN
Beste antwoord door JoeyNL
Bekijk origineel