Beantwoord

Aanvragen van de toegezegde super wifi punten lukt niet

  • 14 October 2021
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Na meerdere keren contact te hebben gehad met betrekking tot het slechte WiFi is mij gezegd 2 super wifi punten te kunnen aanvragen. Helaas is dat tot te dag van vandaag niet gelukt door bovenstaande foutmelding. Hoe nu verder?

Met vriendelijke groet. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 October 2021, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @S.vdB , bedankt voor jouw melding en screenshot!

We hadden een technische storing: vandaar dat je deze foutmelding te zien kreeg! De storing is verholpen dus het bestellen van SuperWifi punten via de Wifi Manager is weer mogelijk!

Je kunt ze anders ook via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het nu wel gelukt is?