Vraag

Abbonement internet te snel voor netwerk

  • 22 November 2020
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik ben al een aantal jaar trouwe gebruiker van KPN internet thuis standaard( 100Mbit)
Nu zie ik dat de internet snelheid in de loop van de tijd is vertraagd, nu nog maar max 25Mbit
Ik betaal dus teveel en het abonnement zou terug gezet moeten worden naar het goedkopere 50mbit abonnement, met terugwerkende kracht voor het aantal maanden dat ik teveel heb betaald.

Is het mogelijk om dit op een eerlijke manier op te lossen?

Mvg,
Bart


9 reacties

Welke snelheid komt er op het modem binnen en heb je een glasvezel of dsl verbinding 

Modulation type VDSL
Actual rate (Up/Down) 2687/28055 kbps
Attainable rate (Up/Down) 2716/29244 kbps
 

Wat geeft deze site aan?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 7
Badge +24

U heeft 2 tv ontvangers? En opnemen? Maakt u daar gebruik van?

nee ik heb geen tv ontvanger, ik gebruik alleen internet voor de pc

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk niet dat je geld terug krijgt. Ik kan me ook niet voorstellen dat de snelheid terug gezakt is van ergens boven de 50 naar 25 mbit.

Wat is de snelheid die u terug kunt vinden op de website die ik u vanavond stuurde?

Actuele Beschikbaarheid :

Koper/DSL 26 Mbit/s

via https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Bertus83,

Wat fijn dat jij met behulp van jouw mede forum gebruikers al hebt geconcludeerd dat de maximale snelheid op jouw adres momenteel maximaal 26 m/bit is. Echter is de prijs van het abonnement dat je hebt niet alleen afhankelijk van de internet snelheid. Door de jaren heen heeft KPN verschillende portfolio's met verschillende opbouw en prijzen van de abonnementen gehanteerd, en als klant wordt je niet automatisch mee genomen in het nieuwste portfolio (in dit geval KPN Hussel). Soms is het voordeliger om de switch te maken, in andere gevallen kun je als klant voordelen kwijtraken. 

Als je contract-vrij bent is het handig om jouw huidige pakket naast het hussel pakket te leggen. Ga na welke producten jij wel of niet gebruik, als je met Hussel voordeliger uit bent is het mogelijk om het pakket aan te passen. 

Reageer