Beantwoord

Abbonemet tablet

  • 20 November 2019
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Heb mij abbonemet al meer dan twee maanden geleden stopgezet, maar ik zie dat gewoon door blijft gaan, en dit terwijl ik het in de winkel opgezegd heb en het ook geregeld was, ??? Maar is  toch weer automatisch  afgehouden... 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2019, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Heb je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen? Of meegekregen van de winkel. Het handigste is dat je teruggaat naar die winkel, zij hebben het tenslotte voor jou geregeld. 

 

Natuurlijk kun je storneren maar het belangrijkste is dat het administratief in orde komt. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ronenik2019 Welkom op het forum. Vervelend om te horen dat er nog steeds bedragen afgeschreven worden terwijl je het abonnement hebt opgezegd. Ik heb de zelfde vraag als @Noordzee, heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen? Zou je in ieder geval je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en kijken of ik iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ronenik2019 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Heb je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen? Of meegekregen van de winkel. Het handigste is dat je teruggaat naar die winkel, zij hebben het tenslotte voor jou geregeld. 

 

Natuurlijk kun je storneren maar het belangrijkste is dat het administratief in orde komt. 

@Ronenik2019 

 

Wat zeiden ze in de winkel? 

Reputatie 7
Badge +28

Heb je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen? Of meegekregen van de winkel. Het handigste is dat je teruggaat naar die winkel, zij hebben het tenslotte voor jou geregeld. 

 

Natuurlijk kun je storneren maar het belangrijkste is dat het administratief in orde komt. 

 

@Ronenik2019 Ben je al teruggeweest in de winkel? Is alles nu geregeld?