Beantwoord

abonnement !

• 3 juli 2014
  • 6 reacties
  • 1675 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Beste KPN,

Ik heb hier gelezen over nieuwe abonnementen en wijzigingen.
Wat mij niet duidelijk is wat dit inhoudt voor reeks bestaande klanten.
Zoals ik nu kan zien bij het nieuwe premium pakket is dat de snelheid omlaag gaat en het maandelijks bedrag omhoog !
Geld dit nieuwe pakket ook voor al bestaande klanten ?
Zo nee dan is er niks aan de hand !
Zo ja, nou dan wil ik toch alles ervan weten !
Ten eerste waarom word je dan niet aangeschreven ?
Want met zo'n vermindering van snelheid en zo'n verhoging van de maandelijkse kosten is het onmogelijk om van kpn gebruik te blijven maken !
Ik heb wel een topic gelezen op het forum maar daar was om precies te zijn geen 1 enkele reactie van kpn !
Maar ben geneigd te zeggen dat het niet voor mij is want ik ben niet op de hoogte gebracht.
alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door Jorrit_ 8 juli 2014, 13:11

Beste Grandisimo,

Wat er verandert voor jou zijn de zenderwijzigingen en de verbetering van BelOnbeperkt abonnementen (voor bellen naar vaste nummers in het buitenland). Daarnaast zijn de tarieven verhoogt als gevolg van de inflatie.

De opties Belonbepert Altijd en HBO in ons Premium pakket zijn alleen actief voor nieuwe klanten of wanneer je overgaat naar een vernieuwd abonnement.

Heb ik je vragen zo voldoende beantwoord?

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
geloof dat er voor bestaande klanten niks verandert.

Reputatie 2
Badge
Als er wijzigingen worden doorgevoerd voor bestaande klanten worden die vooraf middels een brief op de hoogte gesteld, tevens een notificatie via het emailadres dat bij KPN bekend is.

Mocht je geen brief of notificatie hebben ontvangen, wens ik je een fijne zorgeloze nacht toe.

Als je wel een brief ontvangen hebt of nog gaat ontvangen heb je de mogelijkheid om de overeenkomst te beëindigen, eveneens een fijne zorgeloze nacht toegewenst!!
Reputatie 3
Badge +1
Beste Grandisimo,

Goed dat je om duidelijkheid vraagt wat betreft de wijzigingen die zijn ingevoerd. Ik zal mijn best doen om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Voor nieuwe klanten hebben we ons aanbod van pakketten veranderd. Bij het abonnement zoals je het nu hebt, houd je de huidige snelheid.

Er zijn echter een aantal wijzigingen geweest die echter voor alle klanten gelden. Alle informatie wat betreft deze wijzigingen vind je op deze pagina.

Indien je verdere vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 4
Badge +4
Beste Jorrit,

Bedankt voor je antwoord !
Word er eigenlijk niet veel wijzer van, zoals ik het op je linkje zie ga ik meer betalen maar niet wat er voor mij nou precies veranderd.
Je geeft zelf al aan dat de snelheid niet veranderd en daar ben ik al blij mee !
Maar de dingen als onbeperkt bellen en hbo geld dat voor de nieuwe klanten of ook voor de reeds bestaande klanten ?
Alvast bedankt !
Reputatie 3
Badge +1
Beste Grandisimo,

Wat er verandert voor jou zijn de zenderwijzigingen en de verbetering van BelOnbeperkt abonnementen (voor bellen naar vaste nummers in het buitenland). Daarnaast zijn de tarieven verhoogt als gevolg van de inflatie.

De opties Belonbepert Altijd en HBO in ons Premium pakket zijn alleen actief voor nieuwe klanten of wanneer je overgaat naar een vernieuwd abonnement.

Heb ik je vragen zo voldoende beantwoord?

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 4
Badge +4
Ja !
Bedankt, nu weet ik voldoende !

Reageer