Abonnement

• 31 juli 2015
  • 7 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb KPN internet plus bellen/instap. Snelheid maximaal 20.00/2.00. Nu wil ik deze snelheid verhogen. Voor welk pakket moet ik dan kiezen zonder te moeten kiezen voor alles in een? 

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je hebt dat een upgrade nodig (Internet (+telefonie) 60Mbit). Je kan dit eventueel ook via de telefonische klantenservice doen.
Je zal dan weg gaan bij InternetPlusBellen, dat heet nu alleen Internet waar je (gratis) telefonie bij neemt.

Controleer eerst hier even of je wel hoger kan dan 20: https://thd-fpi-info.fourstack.nl/

Robin
Robin,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik zie dan staan:

ADSL2+ :  10 Mbit

VDSL2* :  42 Mbit

Bonding : -

Dat betekent dus dat ik bij KPN geen hogere snelheden kan bereiken dan 42 Mbit?

Een duurder abonnement van 60 Mbit heeft dan, gezien dit maximum, geen zin.

Groet,

Dick.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je kan 42 halen. Als je dus van 20 naar 60 (of 100) gaat zal je 42Mbit halen. (Eventueel iets meer dan 42)
Een upgrade heeft dus zin, je haalt ipv 20, 42. Maar geen 60.

Robin
Robin,

Bedankt.

Dus ook met een alles in een pakket is een hogere snelheid dan 42Mbit niet mogelijk?

Groet,

Dick.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je zal inderdaad rond de 42Mbit halen.

Robin
Reputatie 2
Badge
Die 42 haal je ook niet.

Ik kom op 38

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Daar zie ik de link niet helemaal tussen. Dat jij een andere snelheid haalt, dat kan. Maar dit is afhankelijk van de afstand en de kwaliteit van de kabels.
Over het algemeen komt de snelheid op fourstack dicht in de buurt bij de haalbare snelheid, en vaak haal je iets meer dan fourstack zegt als je geen klant bent, of niet die techniek gebruikt.

Robin

Reageer