Beantwoord

Abonnement aangepast, maar nog niet zichtbaar

  • 24 April 2019
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Heb vannochted mij abonnement aangepast. Wanneer wordt het op mijn kpn zichtbaar?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 April 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Bied, welkom! Welk abonnement heb je aangepast? En heb je hier ook een bevestiging van gekregen? Op dit moment is het mogelijk dat als je een wijziging doorvoert van je vaste diensten, dat je wél een bevestiging krijgt, maar dat het niet verwerkt wordt. Ik kan dit dan alsnog voor je doen. Wil je in dat geval laten weten wat je wenst? En je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Als het een mobiel abonnement betreft, ook graag je 06-nummer.
Reputatie 7
Badge +25
Is het inmiddels gelukt @Bied. Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.
Is opgelost