Vraag

abonnement aangevraagd, geen officiele orderbevestiging gehad

  • 18 October 2019
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb op 8-9-2019 een abonnement aangevraagd voor internet + televisie + vaste telefonie. Dit was de laatste dag van een actieperiode waarbij je een korting kreeg voor de eerste 6 maanden. Ik heb vervolgens een bevestigingsmail ontvangen, maar daarna nooit meer de officiele orderbevestiging gehad. Ik heb afgelopen maandag 14-10 gebeld en ene Jordi (?) gesproken. Hij gaf aan dat het probleem kon zijn dat de vorige eigenaar van ons huis misschien de orderbevestiging had ontvangen, omdat zijn gegevens nog op ons adres bekend zouden zijn. Ik moest vervolgens contact leggen met de vorige eigenaar en die heeft inmiddels aangegeven dat hij geen berichten heeft ontvangen van KPN. Jordi zou mij 's middags rond 14.00 uur terugbellen, maar dat is niet gebeurd.

Aangezien ik wel gewoon een mailbevestiging van mijn bestelling heb ontvangen, wil ik graag dat de bestelling alsnog wordt doorgevoerd, rekening houdend met de actiekorting voor de eerste 6 maanden.

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Irene Tuink


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi Irene, welkom hier. Excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels al(weer) contact gehad via een andere weg? Ik hoop dat alles inmiddels is duidelijk is. Als ik nog wat voor je kan doen laat het dan vooral weten.

Hoi Paul, ik heb verder nog geen contact gehad. Ik zou mijn bevestigingsmail graag willen doorsturen naar jullie als bewijs dat ik het echt heb aangevraagd. Is dat mogelijk?

Gr Irene

Reputatie 7
Badge +25

Ik geloof je direct over de bevestigingsmail hoor, en indien nodig kan je 'm natuurlijk naar me doorsturen. Ik zit meer met het probleem dat in de tussentijd en abonnementen volledig zijn veranderd (Hussel). Dat is niet iets waar ik invloed op kan uitoefenen namelijk. Maar goed, ik ga het voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Paul,

Ik heb mijn profiel aangepast. Mijn man en ik hebben overigens allebei op 7-10 een mail gehad dat we extra voordelen kregen omdat we KPN Compleet zouden hebben (dubbel zoveel MB's en minuten + iedere maand 5 euro korting op elk mobiel abonnement), dus er zou in ieder geval wel iets verwerkt moeten zijn.

Ik hoor je graag!

Gr Irene

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor de gegevens. Geen lopende bestelling te zien. Ik stuur je even een privébericht voor wat aanvullende gegevens!