Beantwoord

Abonnement aanpassen

  • 2 May 2019
  • 4 reacties
  • 1032 keer bekeken

Een paar weken geleden contact opgenomen om mijn contract aan te passen naar alleen internet en geen tv. Lang getwijfeld omdat ik met mijn oude abo nog gratis spotify kreeg en foxsports.
Ik zag dat nieuwe mensen een korting krijgen aangeboden voor de eerste 3 of 6 maanden korting. Nu kreeg ik via de chat te horen dat dit niet van toepassing was voor mij als bestaande klant. Gezegd er even over na te denken. De tweede keer weer contact opgenomen via de chat en daar zei een medewerker tegen mij dat hij die korting ook wel voor mij kon regelen, ook als bestaande klant.
Op dat moment had ik net de keuze gemaakt om op te zeggen en had ik al een nieuw pakket besteld. Die bewuste medewerker gaf aan eerst die weer te annuleren en dan weer contact met hem op te nemen en dan zou hij het wel even regelen. Dat gedaan, maar deze medewerker was natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen. Ik krijg de hele tijd te horen dat dit niet kan omdat ik een bestaande klant ben en het gaat om een zogenaamde 'downgrade'.
Meerdere medewerkers en ook een manager zouden deze jongeman mailen om te zorgen om dat hij contact met mij opneemt om het alsnog te regelen want ja, beloofd is beloofd.
Ik ben bang dat het bij een belofte gaat blijven.
icon

Beste antwoord door Joran 4 May 2019, 15:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Daniel1987, slechte zaak dit. Als de toezegging is gedaan moet die ook opgevolgd worden. Ik zoek het chatgesprek erbij en ga op zoek naar een oplossing. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Beste Joran,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangepast.

Groet Daniël
Reputatie 7
Badge +28
Dank daarvoor! Ik zie de bevestiging van deze collega terug en de pogingen om hem contact op te laten nemen. Jammer dat dit nog steeds niet is gebeurd.

Ik heb zelf ook niet de mogelijkheid deze korting toe te passen. Omdat deze collega niet lijkt te reageren heb ik een klacht ingediend. Hierover wordt aankomende week contact opgenomen. We gaan op zoek naar een betere oplossing en je hoort op korte termijn van ons. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!
Reputatie 7
Badge +28
Zo te zien is de klacht in goede orde ontvangen en wordt dit opgelost. Op 24 mei belt mijn collega je terug om de korting in te laten gaan. Als je in de toekomst eens hulp nodig hebt ben je hier uiteraard welkom 🙂

Reageer