Ik zag dat nieuwe mensen een korting krijgen aangeboden voor de eerste 3 of 6 maanden korting. Nu kreeg ik via de chat te horen dat dit niet van toepassing was voor mij als bestaande klant. Gezegd er even over na te denken. De tweede keer weer contact opgenomen via de chat en daar zei een medewerker tegen mij dat hij die korting ook wel voor mij kon regelen, ook als bestaande klant.
Op dat moment had ik net de keuze gemaakt om op te zeggen en had ik al een nieuw pakket besteld. Die bewuste medewerker gaf aan eerst die weer te annuleren en dan weer contact met hem op te nemen en dan zou hij het wel even regelen. Dat gedaan, maar deze medewerker was natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen. Ik krijg de hele tijd te horen dat dit niet kan omdat ik een bestaande klant ben en het gaat om een zogenaamde 'downgrade'.
Meerdere medewerkers en ook een manager zouden deze jongeman mailen om te zorgen om dat hij contact met mij opneemt om het alsnog te regelen want ja, beloofd is beloofd.
Ik ben bang dat het bij een belofte gaat blijven.
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel