Beantwoord

Abonnement afgesloten voor mijn vader, blijkt vertraagd. Kan dit eerder?

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik heb van de week een abo afgesloten voor mijn vader die vanaf 24/11 naar een verzorgingshuis gaat. Netjes geholpen en degene heeft gelijk een installatie monteur geregeld voor maandag 28/11.

Echter nu heb ik een mail ontvangen met de volgende tekst ‘We moeten extra onderzoek doen om de verbinding op uw adres klaar te maken voor gebruik. De e-mail met extra informatie over uw bestelling en definitieve startdatum van uw abonnement ontvangt u daarom iets later’ .

Gebeld en nu blijkt dat de afspraak mbt de installatimonteur  helemaal niet gemaakt is. En  mijn vader dus zonder tv en telefoon verbinding in het verzorgingehuis zit.

Ik vind dit geen stijl en ik hoop dat de KPN  alsnog de installatie afspraak nakomt.

Ik hoop snel te horen hoe u dit gaat oplossen.

 

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 30 November 2022, 09:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @joelhans en welkom hier op ons forum!

Allereerst excuses voor de later reactie; het is momenteel ontzettend druk en daarom waren we niet eerder in staat om jouw topic te beantwoorden. Inmiddels is het 30 november en ik ben in eerste instantie benieuwd wat nu de stand van zaken is. Wanneer je een mail ontvangt met daarin de melding dat er extra onderzoek moet worden gedaan, dan betekent dit vaak wel dat er echt extra werkzaamheden of onderzoek noodzakelijk is voordat we die persoon daadwerkelijk kunnen aansluiten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het niet netjes is dat er in eerste instantie wordt aangegeven dat je vader op 28 november wordt aangesloten, dat had eerder duidelijk moeten worden. Hopelijk weten jij en je vader inmiddels wel waar jullie aan toe zijn, zo niet dan kijk ik graag of ik jullie hierin wel van de gewenste duidelijkheid kan voorzien. Hoor graag weer van je.