Vraag

Abonnement alles in 1 en tarief

• 23 juni 2016
  • 3 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Goede middag,

Sinds november 2010 heb ik via jullie een alles in 1 pakket standaard. Deze stond eerst op naam van mijn toenmalige partner, maar in 2014 is het contract op mijn naam gekomen. Toen heb ik daar bellen in de avond en in het weekend bijgedaan. Totale kosten € 55 voor het standaard pakket en € 9.50 voor het bellen. Totaal € 64,50
In januari is mij een aanbieding gedaan waarbij ik 6 maanden premium had voor € 35,00. Daarna kon ik terug naar het standaard pakket van € 59. Dit zou per 18 juli zijn.
Dit jaar contract loopt tot 18 januari 2017.
Toen ik belde om dit aan te passen eind mei (zodat ik het niet vergeten kon) ik kreeg ik ten onrechte weer 3 maanden aangeboden door een medewerker ivm tariefwijziging/voorwaarde wijziging per 1 juli.
Een collega van hem heeft dit alles weer voor mij gecorrigeerd toen ik hem belde nav het bevestigingsmailtje wat grote onduidelijkheid gaf.

Inmiddels ben ik het spoor een beetje bijster.

2 vragen...
Per welke datum kan ik nu terug naar mijn kpn standaard van € 59 wat mij toegezegd is in januari 2016 of moet nu het nieuwe tarief van € 62.50 wat ik zie via de site betalen?
Dat laatste zou ik wat minder vinden, oke ik weet dat ik de afgelopen maanden fikse korting heb gehad, maar het is toch een verhoging € 7.50 van € 55 naar € 62.50 voor hetzelfde pakket.
Mijn korting van € 5 voor het kpn compleet verhaal "vervalt "hierdoor een beetje.

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Riksela, leuk je te zien op ons volledige nieuwe forum 🙂 Ik kan me goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer zit, met alle aanpassingen aan je abonnement. Ik heb je een privébericht gestuurd om het te verduidelijken.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Riksela, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat m'n uitleg duidelijk is? Als je nog vragen hebt, zie ik je reactie graag tegemoet 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoi Justin,

Zie ook prive bericht. Ik had geen melding gehad.

Groeten,

Carla

Reageer