Beantwoord

Abonnement annuleren en apparatuur terugsturen

  • 21 December 2019
  • 5 reacties
  • 442 keer bekeken

Hallo.

Ik wil graag annuleren mijn KPN internet overeenkomst. Ik wil graag u vragen om de internet pakket van mijn huis halen. Geef me a.u.b de datum wanneer de courier zal naar mijn huis komen. 

Bedankt. Groeten.

Tomasz Jonik 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 December 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tomekorzysz 

Annuleren kan alleen binnen 14 dagen. Als dat bij jou het geval is, adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. Of loop vandaag even langs een KPN-winkel. 
 

Wil je je al langer lopende abonnement opzeggen, dan kun je dit (evt. na afloop van je contractperiode) ook online doen. (Bellen naar 0800 -0402 kan ook.) 
 

Ga hiervoor naar deze website:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm?campaignid=em:btl:cm:opzeggen:kc

 

Zodra de beëindiging van het abonnement door KPN is bevestigd, krijg je een retourdoos opgestuurd. Er komt geen koerier aan huis. 

Je kunt het modem dat je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inleverpunt.

 

Reputatie 4
Badge +3

Een courier gaat echt niet de spullen bij jou komen halen. Je moet het zelf weg brengen naar een post service van postnl

 

Retour adres kan je op de website vinden

Reputatie 7
Badge +28

Daar help ik dan even bij : 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

(in mijn eerste antwoord ook nog even bijgevoegd. ) 

 

Reputatie 7
Badge +24

HI Tomasz, welkom op het forum. 

Als ik het goed zie heb je inmiddels contact gehad met ons en is je bestelling nu geannuleerd. Zou je dit willen bevestigen? Dan krijg je van ons ook een retourdoos om de apparatuur terug te sturen. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Tomasz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.