Beantwoord

Abonnement bestelling niet goed gelukt - hulp nodig.

  • 12 January 2020
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Hi, ik geef uitleg even in het engels.  Jullie mogen gerust reageren in het nederlands.

I placed an order for a one-year subscription for TV/internet service at my new address during the last week of December.  My subscription started just last Friday, the 10th.  Today, the 12th I received the first invoice by email.  

 

Much to my surprise, there is no mention of the 6-month korting I expected to received.  And, furthermore, it appears the option of having a 1-month opzegging was added (+3 euro extra per month).  It was never the intention of adding this opzegging to the package.  Because of this opzegging option, I do not receive the 6-month korting.  This I understand, but I cannot imagine how this was added to my order!  The only explanation I can think of is that the touchpad mouse had selected this option just before I had submitted the order.  :(  

 

Can someone from customer service please convert this into what I had intended?  This is will be large loss of money wasted otherwise.  Many thanks in advance for your help!!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 January 2020, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik vrees dat daar niet veel meer aan te doen is.
Op verschillende momenten tijdens en na het bestellen krijg je een overzicht van je geslecteerde opties, ook krijg je per mail een bevestiging met de gekozen opties.
Daarna heb je nog 14 dagen bedenktijd om de bestelling nog te annuleren of te wijzigen.

“Gelukkig” is je abonnement nu maandelijks opzegbaar en misschien dat daar nu wel een optie ligt, opzeggen en direct weer aanvragen maar hier moet een webcare medewerker denk ik even naar kijken.
Vul hiervoor je forumprofiel aan met je gegevens (klantnummer, postcode/huisnummer e.d.) dan kan die medewerker direct jouw gegevens erbij pakken en kijken wat er mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, njrypma! Ik denk dat dit gefixt kan worden. De annuleringstermijn is namelijk tegenwoordig 14 dagen na aansluitdatum. Als de 10e ook de aansluitdatum is die op papier staat in je bevestiging, dan kan het nog. Dan raad ik je aan om even te bellen, want dan kun je direct doorverbonden worden met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan de huidige aansluiting annuleren, en de bestelling er opnieuw inleggen met een jaarcontract, en dus de korting. Let er dan wel op dat dit gaat betekenen dat je een week of drie zonder diensten komt te zitten.

Reputatie 6
Badge +9

Ah, dat is goed nieuws.
Ik dacht altijd 14 dagen na het bestellen, excuus :relaxed:

Bellen kan op 0800-0402


Vul hiervoor je forumprofiel aan met je gegevens (klantnummer, postcode/huisnummer e.d.) dan kan die medewerker direct jouw gegevens erbij pakken en kijken wat er mogelijk is.

Dennis and Erik, thanks for your answers.  My profile with klantnummer is now filled in.  If there is any way someone from customer service can minimize the damage with money lost and time without services, I would very much appreciate it.  There should be a way seeing as how I’m only on day 3 of KPN services!  

Reputatie 7
Badge +30

I cannot cancel this for you, @njrypma. This needs contact with the cancellation department. The quickest way to do this, is call us. I see I forgot to list the number (thanks, Dennis), this is 0800-0402. This number is free. English is also not a problem. Just say you want to cancel, and the colleague will transfer you to the cancellation department.

 

Ah, dat is goed nieuws.
Ik dacht altijd 14 dagen na het bestellen, excuus :relaxed:

Dat was ook altijd zo, dit is een recente wijziging zodat klanten ook daadwerkelijk de gelegenheid hebben om de diensten uit te proberen.