Beantwoord

Abonnement bij NLE

  • 6 June 2019
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb nu gedurende 2 jaar een abonnement bij jullie lopen. Dit is een abonnement dat vanuit onsbrabantnet door jullie is overgenomen.

Nu ben ik onlangs gebeld door de firma NLE. Deze bieden mij het zelfde abonnement aan voor een lagere prijs. (het eerste jaar een actie prijs, maar na het eerste jaar zelf toch nog goedkoper als jullie) Dit kan omdat zij gebruik maken van jullie netwerk en diensten. De medewerker van NLE vertelde mij zelfs dat ik de KPN spullen retour moet sturen maar dat ik het zelfde type spullen terug krijg.
Waarom kunnen zij een hetzelfde abonnement goedkoper aanbieden. Het scheelt mij al gauw 10 euro per maand.

Met vriendelijke groet,

J van Dijk

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Ward_ 6 June 2019, 17:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Hallo J. van Dijk,

Het aanbod van NLE ziet er goed uit en ik was bijna om. Tot ik werd getipt om de reviews over NLE op google te bekijken. Zoek eerst voor je overstapt! KPN is jammer genoeg wel duurder maar ik stap niet over.
Succes.
Reputatie 7
Badge +10
Providers maken nou eenmaal keuzes. NLE is goedkoper omdat zij op veel punten proberen zo min mogelijk geld uit te geven. KPN is niet de goedkoopste maar wil dat ook niet zijn. Daar tegenover staan een betere klantenservice die 24 uur bereikbaar is, combinatiemogelijkheden met mobiel, waar mogelijk altijd een monteur, en zo nog wat zaken.
Goedkoop komt altijd ergens vandaan en betekent meestal dat er zaken weg worden gelaten. Niet in het product of de diensten want die koopt NLE letterlijk 1-op-1 bij KPN, maar wel in andere zaken dus.
Let vooral op TV deeltje met alleen internet geen probleem, veranderd KPN het TV aanbod kan je bij NLe enkel tv opzeggen niet het gehele abonnement. Mijn advies op basis van topics hier op het Forum niet aan beginnen.

Kijk ook naar het totaalplaatje waarom ben je goedkoper uit, bijvoorbeeld geen opname inbegrepen geen 2e ontvanger inbegrepen, dat kan al snel die € 10,00 verklaren
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @J van Dijk Goed dat je je vraag hier stelt! NLE maakt weliswaar gebruik van ons netwerk en ze hebben dezelfde soort apparatuur, maar het is een zelfstandige provider, die haar eigen prijzen hanteert. Dus kan er verschil ontstaan. Wij investeren volop in het netwerk, de service en de combinatiemogelijkheden. En, zoals @Ward_ heel terecht zegt, wij presteren ons zelf niet als prijsvechter.

Reageer