Beantwoord

Abonnement eindigt, retour sturen apparatuur.

• 7 januari 2019
  • 6 reacties
  • 2447 keer bekeken

goede dag
mijn aponemeent einddatum tot 15-1-2019
en ik moet het spullen naar kpn terug sturen hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 januari 2019, 20:50

Goedenavond @waleed, welkom en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Je kan het inderdaad retour sturen, zonder kosten, via de optie die huistijger aangeeft. Echter, je krijgt ook een retour doos met alle informatie thuis gestuurd, maximaal 2 weken nadat de opzegging is ingegaan. Hier kan je dus ook nog even op wachten.

Wat we retour verwachten zijn de Experia Box, tv-ontvanger(s) en bijgeleverde stroomadapters. Andere kabels mogen ook mee, maar is niet verplicht.

Heb je hier nog vragen over, stel ze gerust!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Je kunt ze gratis opsturen naar:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het bonnetje wat je van de post krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @waleed, welkom en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Je kan het inderdaad retour sturen, zonder kosten, via de optie die huistijger aangeeft. Echter, je krijgt ook een retour doos met alle informatie thuis gestuurd, maximaal 2 weken nadat de opzegging is ingegaan. Hier kan je dus ook nog even op wachten.

Wat we retour verwachten zijn de Experia Box, tv-ontvanger(s) en bijgeleverde stroomadapters. Andere kabels mogen ook mee, maar is niet verplicht.

Heb je hier nog vragen over, stel ze gerust!
Ik moet ook mijn smartkaart retour zenden ,ik heb hier voor inderdaat een retour doos ontvangen.
ik vind het al alleen vreemd dat ik voor alleen de smarkaart zo’n grote doos moet gebruiken, kan dit niet anders?
slotje
Reputatie 7
Badge +20
@Slotje, nee helaas niet! Gelukkig is het voor jou kosteloos om retour te sturen 😉 Heb je verder geen ontvanger die je via KPN huurde (dus niet zelf hebt gekocht destijds) of kabels die je liever kwijt dan rijk bent?
Ik vind dit nog al wat.
kan ik hem zelf niet vernietigen?
of in een envelop met het etiket retour zenden.
groet Slotje
Reputatie 7
Badge +20
@Slotje hoe bedoel je dat precies? We willen hem graag wel retour, om hem te recyclen. Indien het echt alleen om de smartcard gaat kan je ook de sticker gebruiken om op de enveloppe te plakken. Deze manier heb ik nog niet eerder meegemaakt of aangeraden, maar het moet vast kunnen!

Reageer