Beantwoord

Abonnement ingegaan vandaag maar pon lampje blijft knipperen

  • 19 October 2021
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo KPN,

Pon blijft knipperen en vandaag is mijn abonnement ingegaan. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Het modem is geïnstalleerd, maar hierdoor werkt internet nog niet.

Groeten,

Jeroen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Hanna_ 22 October 2021, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Jeroenvl13345 , de dag is nog niet om, er kan nog van alles gebeuren, in de regel krijg je een SMS om mail dat e.e.a. geactiveerd is werkend is opgeleverd.

Haal anders het GPON-kastje eens minimaal 2 minuten van de stroom en na herstart geef de modem eens een fabrieks-reset.

Succes.

Zelf hoop ik a.s. vrijdag over te gaan van koper naar glas.

 

 

 

Dank voor het meedenken, dit alles al geprobeerd en dit werkt helaas niet.

Hallo @Jeroenvl13345 , je kunt ook even bellen met 0800 0402, gratis voor een status-update.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jeroenvl13345, welkom op het forum en bij KPN! Als vandaag de ingangsdatum is, dan kan het zijn dat het inderdaad in de loop van de dag gaat werken. Is over het algemeen dan voor einde middag in orde. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je bellen met 0800 0402 voor navraag. Of we kunnen het hier voor je nakijken. In dat geval, reageer hier weer en zorg dat je forumprofiel is ingevuld :) 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je inmiddels werkende diensten, @Jeroenvl13345?

Reputatie 7
Badge +10

Lijkt erop dat die ONT nog niet geactiveerd is?

Hoi Erik,

Nee helaas werkt internet nog niet.

Zowel het pon lampje als het internet lampje blijven geel knipperen. 
 

Groeten,

Jeroen

 

Mijn forum profiel is nu ingevuld ;)

Reputatie 6

Een knipperende PON licht geeft aan dat de lijn niet geactiveerd is.

Dit kan door een infra medewerker van PON of een monteur gedaan worden.

Dat vermoeden heb ik ook. 
Is er misschien een monteur in de buurt die eens een kijkje kan nemen in de verdeelkast?

 

groeten,

jeroen

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Jeroenvl13345

Wat vervelend dat jouw diensten nog steeds niet werken. Er moet een monteur langskomen, deze is het makkelijkste in te plannen door even opnieuw te bellen met mijn collega's van de telefonische klanten service via 0800-0402. Dan kan je direct telefonisch een passend moment uitkiezen. Mocht je toch liever via het forum worden geholpen, geef dan even een seintje. Dan plan ik een monteur in op het eerst mogelijke moment.