Beantwoord

Abonnement (Internet + TV) kosten hoger dan op website aangegeven (met postcode check)

  • 11 December 2019
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Met exact dezelfde instellingen als in mijn KPN aangegeven, geeft de website lagere maandelijke kosten.
Hoe kan dit?
Op het moment betalen wij voor 100mbit/s meer dan het huidige 200mbit/s pakket op de website.
Als ik via mijn KPN de internetsnelheid wil veranderen naar 200mbit/s zou ik nog meer per maand kwijt zijn.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 14 December 2019, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @lamens. De kans is groot dat je nog een andere abonnementsvorm hebt dan de huidige “Hussel-abonnementen”. Recent zijn de abonnementenvormen dus vernieuwd, met een andere structuur. Indien je niet meer binnen het jaarcontract zit, kan je prima overstappen naar de nieuwe versie overigens (via MijnKPN). Lees in de eerder genoemde link de verschillen eventueel door, en maak de balans op. Als je hier hulp bij nodig hebt, laat het vooral weten.