Beantwoord

Abonnement niet conform bestelling

  • 23 August 2019
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste lezer,

Op 16 juli j.l. heb ik een Internet en TV Basis abonnement besteld met als extra's en onder de voorwaarden: 6 maanden korting, Snelheid 200/200 tegen E 4,99 p/m zolang het abonnement loopt en heb ik, vanuit Compleet (koppeling met al langer bestaand mobiel abonnement) voor Pluspakket gekozen.

Wat wil:
Op 16 juli krijg ik de bevestigingsmail van mijn bestelling. In dit bericht wordt onder meer vermeld dat ik spoedig de "officiële" bevestiging ontvang maar in de mail van 16 juli staat opgesomd waarvoor ik heb gekozen. Namelijk:

"Internet en TV Basis met o.a.
-Interactieve TV met 75+ zenders (35+ HD)
-Wifi Modem
-KPN Veilig 2 apparaten

Uw extra opties
-Actiekorting eerste 6 maanden
-HD Tv ontvanger - gratis
-Sneller internet 200/200
-Sneller internet 200/200 - korting zolang abonnement loopt
-KPN Veilig
-Activatiekosten
-Pluspakket"

Tevens staat er vermeld:
KPN Compleet. Als trouwe klant van KPN krijgt u van ons een gratis zender pakket. U hebt gekozen voor: Pluspakket.

Tot mijn ontsteltenis constateer ik dat ik niet alleen zelf de Compleet koppeling moet maken en dus de eerste maand E 9,99 berekend krijg voor Pluspakket maar dat daarnaast de mij toegezegde korting op de internet snelheid onvermeld blijft. In de officiële bevestiging staat deze niet vermeld maar ik was niet argwanend genoeg hier meteen op in te springen. Na een teleurstellend gesprek met de online desk richt ik mij tot het forum.

Zijn er anderen die eenzelfde ervaring hebben gehad, namelijk A bestellen en B ontvangen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 August 2019, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo J.Lambert, welkom op het forum, en welkom bij KPN. Vervelend dat er een discrepantie lijkt te zijn in de bevestigingen. Dat kijk ik graag voor je na. Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Wat betreft KPN Compleet: dat moet je inderdaad zelf aanmelden. Dan wordt het over het algemeen binnen 2 dagen verwerkt en wordt het zenderpakket dat je kiest geactiveerd. Je hoeft daarvoor dan niet eerst al betaald dat pakket te activeren. Als je dat wel gedaan hebt, dan worden de kosten daarvoor verrekend op de volgende factuur teruggaand naar de datum waarop Compleet actief is geworden.
Bedankt voor jouw reactie Erik. Ik heb mijn profiel geüpdatet (abonnementsnummer van Internet en TV vermeld).
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, J.Lambert. Ik heb nagekeken en ik zie dat de klacht die hiervoor eerder is ingediend inmiddels is behandeld en dat het verschil in korting is vergoed. Dit zal op je komende factuur verwerkt worden.

KPN Compleet heb ik ook gecontroleerd, dat is gelijk actief geworden bij de activatie van je abonnement op 4 augustus. Dus je Pluspakket is ook gewoon netjes gratis.
Klopt, bedankt voor de inspanning.