Abonnement opgeleverd maar geen signaal

• 10 mei 2012
  • 2 reacties
  • 7818 keer bekeken

Op 09-05-2012 zou mijn Alles in 1 pakket worden opgeleverd. Alle spullen zijn keurig opgestuurd, maar helaas tot op heden komt er geen signaal binnen bij de Experiabox (broadband lampje brand niet).

Na bellen met de helpdesk is mij verteld dat dit kan komen omdat de lijn is opgeleverd op een ander aderpaar. Na het 2e aderpaar aan te sluiten lijkt hier ook geen signaal op te staan. Na een tweede telefoontje is er enigzins de conclusie gevormd dat er een monteur bij gehaald moet worden omdat e.e.a. niet goed aangesloten zou kunnen zijn.

Nu komt er een monteur de 23e maar dit vind ik eigenlijk te lang duren. Ik heb namelijk een goede verbinding nodig voor mijn (thuis)werk en hierdoor loop ik dus inkomsten mis. Ik vraag mij dus af of er een mogelijkheid is om te controleren of de benodigde lijn wel is opgeleverd aangezien ik in een ander bericht heb gelezen dat het bij deze persoon ook fout was gegaan.

Mvg,

Edward Jansen

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Allereerst als u financieel afhankelijk bent van het internet is het misschien verstandig om een zakelijke aansluiting te nemen, omdat u daar ook een service contract bij kunt afsluiten zodat u niet meer dan 24 uur zonder internet komt te zitten. Maar goed daar heeft u nu niets meer aan. Wat de monteur aangaat er zijn in verschillende regio´s acties met gratis monteur bij aanvraag geweest dus het zal wel druk zijn, u kunt ervoor kiezen om zelf een installatie bureau in te schakelen de daarna de monteur af zeggen

Reputatie 3
Badge +6
Hallo Edward,

Heb je inmiddels signaal?

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer